tato Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 er det den med tre skuffer dere har kjøpt? Den til ca 500 kroner? Er det passelig høyde på den, og er den bred nok til å ha stellematte på, evt badebalje når babyen skal bades?
79fia Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Har kjøpt den m 4 skuffer. Er 1m høy tror jeg. Kjøpt stellematte på en babybutikk, passet helt perfekt oppå. Absolutt bred nok til en badebalje og..
oktavia78 Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Vi har kjøpt den med tre skuffer... Så kjøpte vi også bein som vi skrudde under ettersom den skal stå på badet. Greit å få vasket under;) Er mer enn god nok plass til stellematten vi kjøpte!
Bilingüe Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Trodde den m 3 skuffer ville passe, men den var alt for lav. Smart for de som putter ben på. Den med 4 skuffer er nesten litt i høyeste laget, men går akkurat for oss. Så får man en ekstra skuff også Toppen passer perfekt til stellematter man får kjøpt. Fins en kort og en lang versjon, hvertfall på Barnas Hus. Vi kjøpte den lange, som jeg tror er "standard".
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Vi har kjøpt med fire skuffer. Føles bra den! 1 meter høy, jeg tror det blir best høgde for ryggen...
miss anna Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Bare et lite spørsmål ang dette, jeg har selv kjøpt med 3 skuffer og synes det er perfekt høyde, men hva bruker dere til å feste stellematta med? synes det ble veldig glatt... kjøpte noe greier til å ha under tepper for at den skal ligge i ro, men var vel ikke helt optimalt... tips?
79fia Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 tenkte på borrelåstape jeg da.. men vet ikek helt..
Anjamor Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har borrelås teip og fungerer knallbra. Den med tre skuffer ble for lav for min del. Er 1,70. Og har den med fire skuffer og den er nesten litt høy, men det går. Bedre med høy enn lav synes jeg.
79fia Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Jupp, har et eksemplar her med tre skuffer, men det er til annet bruk. Er 176, og synes den m fire skuffer er helt ok. Kan borrelåstapen fjernes uten at det synes den har vært der, når kommoden ikek er stellekommode lenger??
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 en ting jeg merket når jeg tok oppi klærene mine er at det er veldig viktig å feste kommoden godt.. jeg hadde ute alle fire skuffene da jeg tok oppi klærene og da veltet den mot meg :S er jo selvfølgelig veldig ekstraordinært å ha ute alle fvire skuffene samtidig men likevel... men liker kommoden min likevel.. store og fine skuffer:)
Ullbærta Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Jeg bruker sånn antisklimatte som er mest vanlig å bruke i båt, bestilte en rull fra Sparkjøp, og klipte til to små lengder og la under stelleputa, fungerer utmerket. Det brukes ofte for å legge under matter som ligger på glatte gulv.
Ullbærta Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Det følger vel med veggfeste til kommodene, er like greit å feste dem til veggen først som sist, når de blir litt større kan de godt finne på å åpne skuffene og klatre i kommoden og det er jo skummelt om den skulle velte da.
skorpi81 Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har også denne Malm kommoden som jeg skal bruke som stellebord. Det passet perfekt med stellematte jeg kjøpte på Babyshop. Og så kjøpte jeg sånn antiskli-greie som er til kjøkkenstoler for at putene ikke skal skli av!
tato Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. juni 2008 Tusen takk for gode tips alle sammen. Får ta oss en tur på Ikea og teste ut høyden på de. Vi er jo ikke så høye noen av oss, jeg er 164cm, og mannen 170cm, så..... Borrelåsteip til stellematten var lurt også, det får man vel kjøpt på Claes Olson eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå