Gå til innhold

Trist...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden,så ble jeg gravid ved et uhell sammen med kjæresten min.

Beskjeden kom som et sjokk for oss begge,og vi visste ikke hva vi skulle gjøre.

Uheldigvis så gjorde jeg noe som jeg fortsatt angrer på og som jeg alltid vil angre på...

Jeg utførte en abort.

Du hadde jo et valg,er det mange som sier enda,men der og da så følte jeg at jeg ikke hadde det.

Jeg var student,hadde dårlig økonomi,foreldrene mine var døde og forholdet til kjæresten min var dårlig.

Så følte i bunn og grunn at jeg ikke hadde mange valgene.

Men idag,så er jeg sammen med en herlig mann,har hus,hunder,jobb++

Men mangler noen barn som løper rundt og koser seg i hagen.Problemet er bare at etter aborten jeg hadde,så har jeg blitt steril og kan ikke få barn.

Mange av veninnene mine ble også gravide etter meg,men de valgte å beholde barna,selv om de var studenter og i samme situasjon som meg.

Så det er helt grusomt å se de med barna sine,som de ler og koser seg med.

Og jeg vet at om jeg hadde beholdt barnet,så hadde og skulle nok jeg også fått det til.

Så en kan godt si at hver dag,så går jeg med et tomrom inni meg.

Og jeg har sagt til mannen min,at jeg skjønner godt hvis han vil finne seg en ny dame.

Så hver dag så tenker jeg på hvordan barnet mitt ville sett ut.Om det ville lignet meg eller kanskje min mor eller far.

Tenker på all nærheten og kosen jeg aldri vil få oppleve med et barn.

Fortsetter under...

Huff da, det var en trist historie. Men jeg synes ikke du må klandre deg for det du gjorde. Det er ikke lett når man står der og skal ta slike valg som du måtte...lett å si for andre at du kunne valgt anderledes i ettertid.

Er du helt sikker på at du er helt steril? Har du vært til utredning? Det er masse de kan gjøre i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...