Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Var på besøk i barnehagen som mini skal begynne i etter ferieni dag, og det var kjempekoselig. De fleste barna lå å sov når vi kom, og alle sov ute i vogn. Det jeg reagerte på var at over alle vognene var det lagt tepper over åpningen! Hvordan er det i deres barnehager, er det vanlig praksis? Var ikke sol framme i dag, men det var ikke kaldt i lufta. Ok "t-skjorte-vær"....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 myggnetting og regntrekk uansett årstid... men mer oppi vogna på vinteren
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg mente et teppe over åpningen på vogna(fleece-teppe), sikkert for å gjøre det mørkere. Jeg mener det blir litt tett. Lufta der inne blir fort varm....
baby3-2013 :) Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Dette gjør de i vår barnehage også og jeg er veldig imot det, derfor har jeg gitt beskjed om at de ikke får lov å dekke til vogna til gutten min, de respekterer dette. Bare si ifra til personalet du, de må rette seg etter slike bestemmelser fra foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Noen ganger er det litt vel små problemer man tar opp her. Hva med å snakke med personalet dersom du reagerer på det...
ruben Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 For noen er ikke det et "lite" problem...og jeg er enig med den som skrev innlegget, og også med noen andre her. Hvorfor fleeceteppet? Dessuten har man ikke lyst til å "dumme" seg ut i barnehagen, spesielt hvis en av de ansatte er ganske firkantet. Det som er så greit her...er at man dumme seg ut med et spørsmål, og kanskje få svar her før man går til barnehagen med det
Agneta Charlotte Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 vi gjør ikke det.. Men snakk med de i barnehagen du hvis du ikke vil at de skal gjøre det..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 I den bhg jeg jobber der dekker vi og til vognene til de små, dette fordi det er mange av de andre barna driver og vekker barna. For at barna skal få sove skikkelig har vi mått ty til tepper eller regn/myggnett...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 I de barnehagene jeg har jobbet eller kjenner noen som jobber i blir vognene dekket med evt. netting og helseteppe eller ullteppe etter årstid. Dette for å stenge ute insekter/ katter/ kald vind etc. Flere barn som trenger det mørkt for å sove og teppe over for å få være i fred. Tror det er litt teppehysteri ute og går her på DIB..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå