Gå til innhold

Kan Suprecur gi positiv test???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope !

Skrevet

Ja... Det ser sånn ut... Har prøvd i mange år, og har begynt på 3. ivf-runde nå. Skal begynne med sprøyter i morgen, men kanskje jeg slipper.

Et eller annet rart fikk meg til plutselig å ta en test nå nettopp, og der var det to streker. Er bare redd det ikke er riktig, at det er på grunn av medisinene. Men akkurat nå ikveld, skal jeg stole på stinemin:)

Skal opp på Riksen i morgen, så får de ta en blodprøve av meg:)

Skrevet

Når jeg var på st.olav så stod det i papirene at vi skulle ta test om morgenen den dagen vi skulle begynne å stikke,for å avkrefte graviditet.

Er flere som har blitt gravide på spray :o)

Gleder meg på dine vegne !

Skrevet

Så fantastisk, har du hatt blødning i spray perioden?

Skrevet

nei, ikke hatt blødning... Nå har jeg tatt to tester til. De ligger på badet, skal sjekke om ett minutt..

Skrevet

herregud så spennende, vi hadde uttak i samme uka egentlig vi :)))

Skrevet

De to testene var mye sterkere! Herregud, kan jeg ringe mamma?

Skrevet

Jaaaaa det hadde jeg gjort med en gang, gratulerer så massssse!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Men du, stinemin... Lykke til videre med deg hvis vi ikke kommer til å følge hverandre. Skal si fra i morgen om hvordan det går, tar blodprøve da:)

Skrevet

Gratulerer, det var da en fantastisk historie;)))

mvh

Skrevet

Ja jeg må få høre hvordan det gikk, det er iallefall ikke skadelig at du har sprayet frem til nå vet jeg. Håper ikke du har kjøpt medisinene da, de behøver du ikke nå:))))))

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Fantastisk go` historie!!!

Skrevet

Men du vet det står at det er viktig at man ikke blir gravid når man går på suprecur? kan være skadelig for deg og barnet ditt... hadde sjekket ut om alt var bra før jeg turte slippe jubelen løs.. ikke for å være pesimist men det er ikke bra å de spesifiserer nøye at det ikke burde skje:)

Skrevet

Graviditet.

Suprecur skal ikke brukes under graviditet. Hvis du blir gravid, avbryt behandlingen og kontakt lege.

håper alt er bra:) da men hadde sjekke før jubelen er løs:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...