Wannabemamma - gravid:) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Ja... Det ser sånn ut... Har prøvd i mange år, og har begynt på 3. ivf-runde nå. Skal begynne med sprøyter i morgen, men kanskje jeg slipper. Et eller annet rart fikk meg til plutselig å ta en test nå nettopp, og der var det to streker. Er bare redd det ikke er riktig, at det er på grunn av medisinene. Men akkurat nå ikveld, skal jeg stole på stinemin:) Skal opp på Riksen i morgen, så får de ta en blodprøve av meg:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Når jeg var på st.olav så stod det i papirene at vi skulle ta test om morgenen den dagen vi skulle begynne å stikke,for å avkrefte graviditet. Er flere som har blitt gravide på spray ) Gleder meg på dine vegne !
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Så fantastisk, har du hatt blødning i spray perioden?
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2008 nei, ikke hatt blødning... Nå har jeg tatt to tester til. De ligger på badet, skal sjekke om ett minutt..
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 herregud så spennende, vi hadde uttak i samme uka egentlig vi ))
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2008 De to testene var mye sterkere! Herregud, kan jeg ringe mamma?
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Jaaaaa det hadde jeg gjort med en gang, gratulerer så massssse!!!!!!!!!!!!
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2008 Men du, stinemin... Lykke til videre med deg hvis vi ikke kommer til å følge hverandre. Skal si fra i morgen om hvordan det går, tar blodprøve da:)
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer, det var da en fantastisk historie;))) mvh
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Ja jeg må få høre hvordan det gikk, det er iallefall ikke skadelig at du har sprayet frem til nå vet jeg. Håper ikke du har kjøpt medisinene da, de behøver du ikke nå)))))
ikø29 Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer så mye :-) Fantastisk go` historie!!!
Kråkebolla :) Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 Men du vet det står at det er viktig at man ikke blir gravid når man går på suprecur? kan være skadelig for deg og barnet ditt... hadde sjekket ut om alt var bra før jeg turte slippe jubelen løs.. ikke for å være pesimist men det er ikke bra å de spesifiserer nøye at det ikke burde skje:)
Kråkebolla :) Skrevet 19. juni 2008 #16 Skrevet 19. juni 2008 Graviditet. Suprecur skal ikke brukes under graviditet. Hvis du blir gravid, avbryt behandlingen og kontakt lege. håper alt er bra:) da men hadde sjekke før jubelen er løs:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå