Lykkelig mor til tre Skrevet 17. juni 2008 #1 Del Skrevet 17. juni 2008 hcg har gått fra 299 - 249 - 291 ??? Så hcg KAN synke også stige igjen. Men, det har noek steget såpass lite igjen at det nok ikke er håp om at det skal være noe som vil kunne utvikle seg og overleve. (Hvis det skal være en fordobling i løpet av to til tre døgn så har det ikke vært det. Disse prøvene ble tatt mandag - onsdag - mandag) Skal ta nok en blodprøve i morgen. Men jeg fikk jo beskjed om at det hele var over fra klinikken.. og har delt opp til flere flasker vin med samboer i helgen.... ikke bra det da.. når alt er så usikkert.... Er heldigvis sykemeldt denne uka... holder på å gå trill rundt for meg! Så hcg KAN synke også stige igjen. Men, det har noek steget såpass lite igjen at det nok ikke er håp om at det skal være noe som vil kunne utvikle seg og overleve. (Hvis det skal være en fordobling i løpet av to til tre døgn så har det ikke vært det. Disse prøvene ble tatt mandag - onsdag - mandag) Skal ta nok en blodprøve i morgen. Men jeg fikk jo beskjed om at det hele var over fra klinikken.. og har delt opp til flere flasker vin med samboer i helgen.... ikke bra det da.. når alt er så usikkert.... Er heldigvis sykemeldt denne uka... holder på å gå trill rundt for meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138030712-hcg-har-g%C3%A5tt-fra-299-249-291/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå