Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Altså... De siste ukene har jeg ved to anledninger våknet av at det har gått for meg. Husker ikke hva jeg har drømt på forhånd og synes i grunn at det er litt merkelig... Trodde dette var en typisk "manneting". Noen andre som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 For meg er det vanlig, jeg våkner gjerne opp til 4 ganger pr måned av at jeg kommer fordi jeg har drømt. Bare nyt det, du.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Hadde dette "problemet" veldig ofte da jeg var gravid!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hehe, jeg er gravid og avholdene for tiden, så kan hende det er forklaringen.. Men godt å høre at det ikke bare er meg! HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Vet ikke om d er "vanlig" generelt.. Men vanlig for meg! Har èn venninne som også har d sånn, vet ikke om fler selv.. Men har lest om d.. Her skjer d IKKE i forbindelse med erotiske drømmer, for jeg husker innholdet i drømmen tydelig da jeg våkner av at jeg kommer! Men d som er typisk er at d alltid skjer i en drømmefase av søvnen, uten at drømmen er prega av sex.. Og d skjer nok oftere når d er lenge siden jeg sist hadde sex... Slett ikke noe jeg plages av!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Ja har det innimellom jeg og. Hadde det spesielt mye sist jeg var gravid, ikke så ofte denne gangen, men har hatt det en gang i blant så lenge jeg kan huske.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har det i allefall, trodde det var helt vanlig jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå