Gå til innhold

Ammeklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt til å kjøpe noen ammetopper før junior kommer... Noen som har noen tips om hvor en kan kjøpe slikt uten at det koster skjorta?

Skrevet

Selv har jeg kjøpt på "vanlig" butikk. Men det er vel ikke direkte ammetopper da. Fant noen vanlige topper med Krysskjæring i brystet, de ser greie ut, og er bare til å vippe under puppen...

Skrevet

Jeg kjøpte på H&M. Tror det kosta 200 kroner for to stykk, en hvit og en svart. Kjøpte en farget i tillegg. Tror den kosta ca. 130. Syns det var greie priser...

Skrevet

Hennes & Mauritz har noen fine og rimelige. :) Har også hørt at Lindex har, men disse har jeg ikke sett selv.

Skrevet

Mamalicious har noen fine, og de er ikke så dyre. 130kr for kortermet og 200kr for langermet. Boob sine er gode..litt kjedelige..og dyre.

2wear har også noen.

Jeg har en langermet og en kortermet fra Mamalicious, en singlet og en tunika fra Boob.

Skrevet

Forrige gang brukte jeg stort sett bare vanlige singleter, evt med en jakke eller cardigan over. Er så kokende varm den første tiden uansett! Hadde et par amme-tskjorter fra H&M, men følte meg etterhvert ganske lite lekker med de. De var dessuten ikke særlig praktisk synes jeg, måtte hale og dra i puppen for å smette den gjennom åpningen. Men blir jo ganske barbrystet bare med singlet, ikke sikkert du føler deg vel med det? Ikke noe problem for meg, men vi er jo forskjellige... Husk det er mange som vil selge oss saker og ting, og så legger de på prisen og tjener grovt på klær og annet vi egentlig ikke har behov for! Enkle er ofte det beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...