Gå til innhold

Hvilke barnevogner er det mest av der du bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvilke vogner har folk flest?

I Ålesund har "alle" teutonia, overalt ser man teuonia prestige, mistral eller spirit. Kanskje ikke så rart siden det er teutonia barnevognsbutikkene har satset på, det er teutonia vogner det er flest av i utstillingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor rett uttafor Ålesund og her er det Simo det går i.

Skrevet

her på øya har alle emmaljunga og teutonia og simo.

Skrevet

OTH er det mange av her i trondheim. Av 4-hjulinger er det mange av Simo + fler og fler Bugaboo Cameleon

Skrevet

Bor i Oslo og her er det alt mulig forskjellig synes jeg, alt fra Simo, Brio og Teutonia til Bugaboo, Stokke og OTH osv.. Men her i byen er det mange forskjellige butikker da, så mulig å få tak i alle merkene.

Skrevet

Jeg bor nord i Nordland og her går det mest i Simo.

Skrevet

Her i Bergen er det litt av alt, men så er jo utvalget i butikkene stort også. Går man i sentrum ser man nok aller mest av bugaboo og teutonia spirit, men som sagt mange andre også.

Skrevet

Her i bygda går det mest i Simo.

Bygd på sørlandet.

Skrevet

Her i bygda er det mest Emmaljunga og Teutonia Spirit, bygd på østlandet

Skrevet

simo her virker ikke som noen har hørt om oth eller tfk

Skrevet

Her i Namsos har visst alle Emmaljunga. Blir nesten overrasket når jeg ser noen med ei anna vogn.. :)

Skrevet

her er det Simo, Emmaljunga og Teutonia føler jeg :o)

liten by på sørlandet...

Skrevet

Her har nesten alle svart simo kombi eller duo.. Også finnes det noen Emmaljunga Duo Edge.. Svarte deg og... ;) Bor i ei lita bygd i trøndelag..

Skrevet

I sandvika er det TFK, buga. Men ser en del Teutonia og noe Brio og simo. Men dete r mest tre hjulinger...

Skrevet

Jeg bor i ei bygd på Østlandet og her har "alle" Emmaljunga Duo Edge, huff, liker ikke den vogna... Men har inntrykk av at det er ei førstegangsmamma-vogn? Tror ikke alle skjønner hvor stor og upraktisk den er før de har prøvd den til ett barn...

Skrevet

Her har stort sett alle simo. De som ikke har det har basson baby. Grunnen er vel stort sett at vi har bare 2 barnevognforhandlere her. Carena er det også en del av for de som bruker triller og sportstriller.

Den ene butikken har både quinny og teutonia,men ingen vil ha dem ser det ut som.

Bor på en øy i Nord-Norge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...