Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uttaket gikk fint! Jeg fikk lokalbedøvelsen og gikk på jobb etterpå.

Etter 2 timer måtte jeg kaste inn håndkleet da jeg fikk mer og mer vondt i venstre side og sterke menssmerter i ryggen. Har aldri hatt vondt før! Jeg kjørte hjem, lå på sofan litt før vi ringte inn til Nordica. De ville gjerne se meg, og her konstatert vi en liten blødning i bukhulen(?) Det var ganske normalt, ville gå i seg selv igjen, så ingen panikk. Jeg fikk ibuprofen 400 mg. Jeg tok en pille og sov et par timer på sofaen - og nå er jeg helt fin:-)

I morgen skal jeg inn på rigshopspitalet og få antistoffer rett i åra. Det tar 4 timer, og skal hjelpe meg så jeg ikke støter egget/-ne fra meg.

Hvis det er egg å sette tilbake får jeg optil 3 egg satt inn! -og ja, jeg er ikke redd for trillinger;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått uttak Snooopi !

Fælt at du skulle få så vondt etterpå,men greit at de sjekket og klarerte deg med en gang :o).Antistoffer i årene blir en spennende og ny behandling,som jeg håper vil gi deg full valuta ! Trillinger skremmer nok ikke deg nei,tror ikke jeg har latt meg skremme selv jeg !

Lykke til nå,jeg håper det er din tur denne gangen !

Klemmer :o)

Skrevet

Så flott! Da skal vi bare krysse fingrene for at det går bra med dem. Nå er det sommer og vi er positive, så denne gangen sitter det ihvertfall en. :-)

Skrevet

Vel overstått uttak. Bra at smertene gikk over. Blir spennende å se hvordan det går med disse antistoffene. Håper de 6 eggene blir befruktet og deler seg sånn som de skal.

Skrevet

Så flott Snooopi. Krysser fingrene for at du får 3 flotte egg å ruge på:-)

Lykke til!

Skrevet

Hei Snoopi, og takk for sist:o)

Jeg tror vi to lå nokså likt i løypa når jeg hadde mitt 3.forsøk i Danmark i feb/mars? Jeg har en nydelig gutt på 1.5 år etter det forsøket, og er nå i gang med fryseforsøk.

Knallbra med 6 fine egg!!!! Håper virkelig det går bra med deg denne gangen! Mange lykkeønskninger fra meg:o)

Skrevet

Hei alle, jeg er superspent på i morgen! Vet ikke om det er noen befruktning, jeg pleier ikke å ringe inn dagen etter...

I dag har jeg sittet på Rigshospitalet og fått antitoffer intravenøst. Det tok ganske nøyaktig 4 timer. Jeg hadde PC'n med så tiden gikk faktisk kjempefort:-)

Nå er jeg superklar for å lykkes:o)

Skrevet

masse lykke til snoopy, denne gangen blir det bra:) tenkt vist alle 3eggene fester seg, da får du litt og henge fingrene i da:)

du må fortelle meg med en gang hvordan det går :)

klem fra meg.

Skrevet

Lykke til i morgen Snooopi :)

Følger med litt i kulissene her :)

Håper du får flerlinger, kan virkelig anbefales!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...