Gå til innhold

Treff i Tønsberg 25 juni

norddame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er treff på Dolly dimple i Tønsberg den 25 juni kl 19 for modne gravide damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter

Jeg får besøk så jeg kan ikke komme. ¨Er det noen fra sist møte som har født? Jeg har det fint, og magen er stor på tross bare nesten 14 uker.

kos dere jenter

Skrevet

Hei :o)

Jeg venter fremdeles i spenning! Trenger jeg å si at jeg er lei..??

Så nå prøver jeg (desperat som jeg er) alle mulige kjerringråd :o) Regner nok med at jeg stiller i morgen :o)

Forresten: hva heter de pillene du spiste under fødselen - husker ikke navnet....

Skrevet

knja

Jeg heiv i meg arnika D30, fås kjøpt på apotek, tok de fra de første riene begynte til et par dager etter fødsel. Skal hjelpe både mot revning og groevne, elastisitet og ja husker ikke mer. De har arnika på apoteket ved siden av 7eleven. Tror det er 3-4 man skal ta hver gang, men for å si det slik så ble halve glasset tømt under en av pressriene, så det går fint. Jeg tar også resque remedy, fås på helsekost, dråper. Detter hiver jeg også i meg under rier og fødsel. Noen dråper under tungen. Kan hjelpe på stress og psyken.

Du blir jo nødt til å komme med info her når det skjer noe har skjedd noe, nå får jeg litt sånn vente på fødsel følelse jeg og. Husker ikke når du hadde termin, men er den ikke passert? Da er det uansett ikke veldig lenge til, jeg sender deg mange gode tanker, tvi tvi lykke til.

Skrevet

Tusen takk :o)

Skal få kjøpt dette inn i dag, for nå er det forhåpentlig vis ikke lenge igjen. Hadde termin på lørdag (21.06).

Skal selvfølgelig holde dere orientert :o) Men jeg har ikke de store forhåpningene om at noe skjer i dag heller....

Skrevet

Jeg kommer, men vet ikke om jeg trenger å bestille bord.

For vi blir vel ikke så mange?

Skrevet

Du trenger sikkert ikke bestille bord. Det var jo god plass der forrige gang, så det går sikkert bra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...