Gå til innhold

Får jo helt angst jo! ang valg av barnevogn, at det skal være så vanskelig

Anbefalte innlegg

jeg har jo falt helt for bugaboo vognen, føler den passer perfekt til mine behov. bor i 3 etg uten heis, må bære vognen 1 etage for å parkere den, så at den veier kun 9 kg passer fint. går nesten utelukkende på asfalt (er ikke ett skog og tur menneske) så trenger ikke en terreng vogn. Hard bagen er fin og stor til babyen gjennom vinteren og syns den er veldig fleksibel. den får og plass i baggasjen vår, har liten bil så det er perfekt.

MEN, blir veldig usikker når jeg leser om de som er så veldig misfornøyde. Er liksom redd for å gjøre et dumt kjøp og så måtte kjøpe en ny vogn fordi den ikke funker. Syns det er håpløst at jeg henger meg slik opp i ett vogn kjøp, men vil jo at det skal være perfekt da. Hjelper nok sikkert ikke at jeg har en veldig kritisk mor som syns at vognen er tåpelig og sammenligner alt med hva nevøen min har/bruker.

hvorfor skal det være så vanskelig å kjøpe en fordømt barnevogn? er det vanlig å føle seg stresset over slikt? noen som har noe kontruktivt å komme med ang bugaboo cameleon`?

Fortsetter under...

Syns ikke du skal bry deg så mye om hva andre sier om vognen jeg. Folk er forskjellige, mens noen elsker en vogn, hater andre akkuratt den samme. Syns det høres ut som om bugaboo passer helt utmerket til ditt behov. Det er jo veldig mange som er strålende fornøyde med denne vognen også!

Det eneste er jo bare det at den ikke er noen terreng vogn. Men du går jo ikke i terreng uansett, så da er jo alt fint fint =). Og om det skulle vise seg å bli masse snø i vinter, eller du vil på en lang trilletur, ja da kjøper du bare vinterhjulene ;-)

Jeg har selv kjøpt Bugaboo, kan gi en liten ærlig mening etter noen uker med effektiv bruk;)

Om du sikter litt til den tråden som var her for noen dager siden så synst jeg d en var litt rar... en haug med anonyme som svarte ganske negativt med tett mellomrom.. litt mystisk at så mange svarte så fort på et forum som i utgangspunktet ikke er så mye aktivitet på;) Så jeg beklager om alle var reele svar, men jeg tror den var fabrikert;)

Men om du vil lese mer om Bugaboo så er det mange bugaboo elskere inne på vogndilla.com og nybaktmamma.com

Lykke til med vognvalger, det er ikke lett å bestemme seg;)

ja det er faktisk den tråden som gjorde at jeg nå er så usikker. syns også det var litt rart at det plutselig var så mye svar og negativt om vognen, da jeg syns veldig mange er generellt positive til vognen.

men du opplever den ikke som ustabil eller vinglete?

hi

Grunnen for at det plutselig var så mye negativt var jo bare fordi at i andre tråder, feks på på NM hvor alle skryter av vognen er det litt kjedelig å være eneste som ikke skryter.

Annonse

Hehe hvorfor fabrikert? jeg svarte hvertfall på ett av innleggene, jeg skriver alltid anonym uansett hva jeg skriver.

Mye positivt om Bugaboo, men syns det var på tide at det negative kom frem også for det er det liksom ingen som har nevnt i tråder om "alt du må vite om Bugaboo" og det syns jeg er enda rarere enn at noen plutselig skriver de negative tingene om Buggisen. Det er jo + og - med alle vogner, og det som er ramset opp her er de negative tingene med vogna. Har også OTH og selv om jeg totalt sett er mer fornøyd med den er det masse negativt med den også, det vil det være med alle vogner, ingen er perfekte.

Ja den er vinglete, og den passer ikke på vinterføre eller ujevnt underlag, det værste er vel singel og hull i bakken (og trikkeskinner), på stier går det egentlig greit. Men det er mye bra med den også, tar liten plass i bilen, kan snus begge veier, stor bag, mange muligheter til å bytte trekk, god å trille på asfalt og jevnt underlag, sportdelen kan brukes som stol etc.

Ingen krise å kjøpe denne vogna og angre hvertfall, for den har hvertfall tidligere gått veldig kjapt unna igjen på finn og har en bra bruktpris. Liker du den ikke er det bare å bytte. Kan jo også kjøpe en brukt, så taper du nesten ikke noe hvis du selger den igjen. Prøvetrill i butikken eller stopp noen på gata og spør om å teste, det gjorde jeg

;-)

Amen til anonym 21:43! Det er posetive sider med bugaboo, men også negative. På tide at de de negative sidene også blir nevn!

Nå tror dere vel at dette også er fabrikert nå da, men jeg er faktisk en annen anonym heh.

Nå er det jo også sånn at ingen vogner er perfekte. Man finner aldri en og samme vogn som scorer høyt på absolutt alle kriteriene sine. Derfor må man velge den som passer best. Sånn som du beskriver ditt bruk synes jeg det virker som om Bugaboo er bra for deg. Jeg har selv kjøpt denne vognen, bor i byen og går ikke tur i skog og mark. Hadde jeg gjort det hadde jeg nok valgt en annen vogn.

Stol på deg selv og ikke hør på alt alle andre skriver. Hvilken vogn man velger har også mye å si på hvor man bor, hvordan bil man har osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...