solstorm Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er gravid... - igjen, vi har en sønn fra før som ble født i begynnelsen av juli i fjor. Jeg har tatt 4 tester, alle viser det sammen, da må det jo være sant...?!? Jeg kan ikke helt tro det, dette var det andre forsøket mitt på Stork, Vi brukte samme anonyme donor som da jeg ble gravid forrige gang og vi ble mødre til verdens herligste gutt... :-) Dette gikk nesten fortere enn planlagt, jeg har nettopp begynt i en ny jobb etter foreldrepermisjonen, min kone har nå "pappa"-permisjonen... Dette er helt fantastisk, men jeg har opplevd spontanabort tidligere, jeg tør derfor ikke glede meg altfor mye.... - men jeg klarer jo ikke å tenke på noe annet... Lykke til alle sammen... :-)
Tjorven1 Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Å... gratulerer - så herlig! Håper det går bra, og at formen er strålende :-) Lykke lykke til!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Grattis:) håper alt går bra for din del:) masse lykke til:)
Lacey*har fått erta Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 grattis! Det er da en gledelig nyhet å få!
solstorm Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner!!! Jeg har IKM i dag, men ingen TR har vist seg... Jeg håper det fortsetter slik i mange måneder til fremover, men jeg er fortsatt veldig spent og nervøs og håper så inderlig at dette går bra!!! Kona mi vet nesten ikke hva goddt hun skal gjøre for meg, hun er så snill!!! Jeg hadde noen symptomer for en uke siden, men plutselig forsvant de, nå kommer de forsterket tilbake virker det som, jeg er småkvalm og fryktelig trøtt... Det virker hele tiden som om TR skal komme, jeg går på do og sjekker ofte, men heldigvis ingenting - er det vanlig å føle det slik? Ganske slitsomt på ny jobb hvor det er så mye å sette seg inn i, og ingen skal vite noenting (på lang tid ennå...) Jeg håper alle prøvere i dette forumet her lykkes veldig snart! Lykke til til dere alle sammen! Klemmer fra
Tjorven1 Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Solstorm - Du spør om det er normalt å sjekke ofte, JA! Jeg sjekket hele tiden, livredd for at det skulle komme noe blod... I følge venninnen min er det noe hun gjorde i alle ni mnd.. men at det dabbet littebitt av etter ett par mnd.. Lykke til! Ps. kan jo hende at du roer deg ned etterhvert da... og ikke er som oss.. Vi for håpe det ;-)
solstorm Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2008 Hei Tjorven1!!! Takk for svar! Det er litt godt å vite at det er en normal følelse og at andre også sjekker ofte, at det ikke bare er jeg som er nervøs... Det blir nok ikke bedre med tiden heller kjenner jeg meg selv rett... - kanskje etter 12 uke, eller etter ultralyden om alt er i orden... :-) Klemmer fra
Deneb Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer ) Vi testet mange ganger vi også, og TR trodde jeg skulle komme hvert øyeblikk, men det gikk over etterhvert Lykke til med ny jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå