lillebie på`n igjen Skrevet 22. juni 2008 #26 Skrevet 22. juni 2008 jeg har hatt vondt i magen fra stikkedag 1, er på 10 stikkedag i dag, skal mest sannsynlig ta EL sprøyta i morgen. tror det varierer fra person til person...jeg har vært mye kvalm også, kjennes ut som "luftsmerter i eggstokken" hos meg.... jeg tror at er man overstimulert så "vet man". tror man blir ganske dårlig!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 22. juni 2008 #27 Skrevet 22. juni 2008 Hei:-) Jeg er helt ny her så må finne ut hvordan alt dette fungerer. He he. Jeg tok siste Puregon sprøyte på fredag. EL sprøyte satte jeg i går kveld og skal ha uttak i Porsgrunn i morra. Helt vilt. Setter inn til onsdag. Har veldig lite bivirkninger. Dette er vårt første forsøk. Veldig spennende. Ønsker alle dere andre her inne lykke til:-) Håper det blir mange positive resultater:-)
74skytte Skrevet 23. juni 2008 #28 Skrevet 23. juni 2008 Deilig! :-) En hel dag uten medisiner. Det er litt rart og. Håper det går bra med deg i dag Pysekatten. Jeg skal i ilden i morgen!
74skytte Skrevet 23. juni 2008 #29 Skrevet 23. juni 2008 Linemor, er du i ilden i dag og? Og lillebie blir det uttak på ons for deg? Jeg og megawhat i morgen. Dette blir spennende!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 23. juni 2008 #30 Skrevet 23. juni 2008 Hei:-) Det gikk ikke så bra for oss i dag. Har hatt 2 runder på rad nå med sprøyter pga en cyste. Var i Porsgrunn etter 1 runde og tappet cysten, men tror den har ødelagt for meg nå igjen selv om den er helt borte. Fikk bare ut ett egg i dag og det var ikke modent:-( Men sånn kan det gå. Vi er forhåpentligvis i gang igjen i Juli. I mellomtiden skal det bli godt med en liten pause fra medisiner. Har gått på nesespray siden 5 mai. Føler meg litt full av hormoner nå;-). Nå hører jeg jo ikke hjemme her lenger men kommer til å følge med på dere andre og se hvordan det går. Dere må alle ha masse lykke til. Tenker på dere:-)
lillebie på`n igjen Skrevet 23. juni 2008 #31 Skrevet 23. juni 2008 å så kjedelig da pysekatten! bare å holde motet oppe, skal krysse fingrene for deg! :-) ja i dag var jeg hos blakstad, har 11 follikler som ser bra ut, og hun var veldig positiv :-) skal sette eggløsningssprøyta i kveld, og reiser ned til københavn i morgen kveld :-) åh dette er så spennende :-D så nå må jeg inn å finne oss et hotell som er brukbart:-)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #32 Skrevet 23. juni 2008 Ja nå kjenner jeg det jobber godt der.. hva med deg? Mannen min var i ilden i dag og de var veldig fornøyd med resultatet! Tok ut noe de mente var mer enn godt nok og de svømte bra. Da ser jeg vel deg når jeg er ferdig i morgen, rett før du skal inn? Du får gi deg til kjenne om jeg ikke gjør stort ut av meg i vivalrus Jeg er så spent og glad for hver dag som går slik at vi får svar på alt jeg lurer på. Spent på antallet i morgen. Veldig rart å ikke ta noen medikamenter i dag ja..
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 23. juni 2008 #33 Skrevet 23. juni 2008 Hei lillebie:-) Skal krysse fingrene for at alt går bra for deg også. Du må ha lykke til:-) Jeg er jo kanskje i gang igjen om en måned og gleder meg allerede. Krysser alt jeg har for deg:-)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 24. juni 2008 Hjemme og fikk ut 22 egg... ligger og slapper av nå, det gikk veldig bra. De sa ikke noe om at det var dumt med så mange..
74skytte Skrevet 24. juni 2008 #35 Skrevet 24. juni 2008 Hei Megawhat! 22 egg, det var mange! jeg fikk ut 16. Det var litt rart at vi var der likt i dag. Jeg er i grei form, men tror jeg skal holde meg på sofaen i dag, uten for mange utskeielser.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 24. juni 2008 #36 Skrevet 24. juni 2008 Hei 74skytte:-) Kjempegøy å høre at du og Megawhat har fått ut så mange egg. Neste gang skal jeg også ha ut mange. Skulle få veldig god oppfølging fra Porsgrunn i neste runde. Ta alle kontroller der og sånn;-) Jeg gleder meg til å følge dere videre og høre hvordan alt går:-) Klem:-)
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 24. juni 2008 #37 Skrevet 24. juni 2008 74skytte: jeg skal i ilden i mrg etter 3 dager ekstra på gonal. Både gruer og gleder meg. Gratulerer med så mange egg!! Det må være godt å være ferdig Jeg får nok ikke ut så mange, men kommer jeg opp i 7-9 så skal jeg si meg fornøyd Jeg er forresten 73-modell. Utrolig hvor mye alderen spiller inn, virker slik for meg iallefall. Sist jeg holdt på med IVF, i 2006, så fikk jeg 11 og 17 egg på forsøkene mine. Denne gang har jeg økt dosen, og får færre egg..... Akk ja, men vi skal nok klare det tilslutt, alle mann Lykke til videre til alle i uke 26-gjengen!
tuppelupp Skrevet 25. juni 2008 #38 Skrevet 25. juni 2008 hei jenter! hører vel til her jeg også selv om dette er fryseforsøk. negativ icsi i mars og avbrutt fryseforsøk i mai. Men i går fikk jeg satt inn to flotte åttedelte egg. Er så spent....huff de to ukene med venting er nesten de verste synes jeg. Får krysse det vi har for at det går bra denne gangen!! jeg vil jeg vil jeg vil :-)
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 25. juni 2008 #39 Skrevet 25. juni 2008 Heia Da er vi hjemme igjen fra klinikk Hausken. 12 egg ble det på meg I mrg kl 10 får jeg vite hvordan befruktningen har gått. Nye, spennende faser hele veien. Innsetting fredag. Megawhat og 74skytte: lykke til med innsetting i mrg!!! ) Håper vi får noen på frys alle mann
lillebie på`n igjen Skrevet 3. juli 2008 #40 Skrevet 3. juli 2008 hvordan er formen jenter? jeg er dårlig ,kvalm, uvel i magen, stikkinger tid tider, spreng i puppene *(er nok criconen) meeen jeg håper jo selvfølgelig at det er en liten spire eller to på vei der inne :-D jeg er på RD 7 i dag :-D
Gjest lille fiol Skrevet 5. juli 2008 #41 Skrevet 5. juli 2008 Hei dere, melder meg inn her jeg, er på rugedag 5. har vært litt fraværende etter en ma langt uti svangerskapet i fjor og har tatt pause fra alt som heter prøverør og bim. er 41 år og har fått satt inn to fine egg et åtte delt og et fem delt. har et stadig press i underlivet som jeg hadde fra dag 1, er det noen av dere som har det ? så er jeg generelt sliten, ømme bryster, kvalm og relativt uvel... jeg bare håper på det beste for oss som vi alle gjør ) Dette er vårt 6 te og siste forsøk. kroppen min sier stopp og jeg fikk også en grusom opplevese av overstimulering dagen før innsettningen... så nå er det ikke flere forsøk for oss og det er faktisk helt greit. men jeg har en god føelse. lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå