Gå til innhold

Uke 26 gjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

bes melde seg ;) Vi får vel lage en tråd til oss også ;)

Jeg var på UL i dag, men skal på ny til fredag. Mest sannsynlig sette eggløsningssprøyte lørdag kveld. Mannen har biopsi mandag og jeg har uttak tirsdag 24. Innsetting er 26... så nå er det ikke lenge igjen. Måtte øke dosen puregon litt fra i dag av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var så spent på åssen det hadde gått med deg i dag. Jeg skal inn til torsdag. Håper jeg er ganske klar slik at jeg får uttak/innsetting så fort som mulig. Vi starter ferie til uka, og vil gjerne ha muligheten til å reise avgårde. Åssen dose har du gått på til nå, og hva skal du ha?

Jeg har gått på 125 ie siden torsdag. Kjenner det jobber nå.

Bare en uke igjen til det skjer noe! :-)

Skrevet

Jeg har gått på 150 siden torsdag. Hadde to store cyster, ellers var det flere follikler rundt 10-11mm. Øker til 225 IE fra i dag til og med fredag. Blir nok ikke noe ferie på dere nei, sikkert lik uke som oss;) Var dere på Riksen dere og? Ikke helt fornøyd jeg, føler jeg styrer alt selv,du er liksom fort ut og inn, fem minutter, etter så mange uker på medisiner... men men..

Skrevet

Skyver opp denne jeg, vi er flere her ;)

Skrevet

hei, jeg ble en uke før, men får holde kontakten:) i morgen er det insett på meg;) spent....

Skrevet

må henge meg på her jeg :-) planen er uttak onsdag og i, innsett fredag, blir spennende å se når det blir:-) jeg har gått på gonal -f 150 siden første sprøyte dag!

Skrevet

Da reiser jeg snart inn til Oslo, og skal tilbringe dagen der i dag. Vel, får håpe jeg får vite når det skjer noe mere. Vi snakkes i ettermiddag! :-)

Skrevet

Hei alle :)

Hører nok til her jeg også :) Søskenforsøk på oss.

UL i morgen på 11. sprøytedag. Er spent på om det er noe der :)

Da blir det innsetting neste uke om alt går etter planen.

Hvis alt ser bra ut i morgen, så blir det nok eggløsningssprøyte lørdag kveld på meg også. Men det vet vi i morgen.

Kjekt med egen tråd. Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jeg hører til Riksen og dette er vår første gang. Hvor hører dere andre til da? Er spent på hvordan det har gått med dere i dag ;)

Skrevet

Jeg hør tll på Nodica i København:-)

Skrevet

Vi hører til klinikk Hausken. Første søskenforsøk på oss.

Sist hadde jeg to IVF og ett fryseforsøk før spirene satt :))

Denne gang setter vi inn kun ett egg. Enn dere? Ett eller to?

Skrevet

Regner med det blir ett, jeg er frisk og ung. Men om det på innsettingsdagen bare er ett par egg med middels kvalitet kan det jo hende de gir oss to.. ;)

Skrevet

Da ble det uttak for meg på tirsdag. Skal stikke 3 dager til (med i dag), så el-sprøyta på søn. Nå nærmer det seg. Deilig, og spennende!

Skrevet

Heey! Hører du til på Riksen? Jeg har uttak der tirsdag. Så langt har jeg tatt siste sprøyte i dag. Men muligens sier legen i morra at jeg skal ta en i morgen kveld og, lørdag veit jeg ikke. ELsprøyte søndag kveld ;)

Kanskje vi kan ligge og grue oss sammen da?

Skrevet

Da blir vi nok roommates på tirsdag. :-)

Det jobber noe veldig nedi der ihvertfall, så jeg trodde nesten jeg ble klar før. Jeg glemte å spørre om hvor mange follikler jeg hadde, men det så bra ut.

Skrevet

hehe..vi ligger sikkert og venter sammen med flere kvinner.. da skal jeg glane på alle sammen og se om jeg finner ut hvem du er ;)

Fikk du vite mm på noen av dem da? Jeg får vite mer i morgen, men om tirsdagen var de 10-11mm og det var en del av dem. Men de fant også to store cyster.. Hva skal dere ha egentlig?

Skrevet

Jeg glemte å spørre om hvor mange det var, og hvor store de var. Det så ut som om det var 4-5 på hver side, men jeg vet ikke. Vi skal inn til ivf. Har hatt en ivf og et fryseforsøk tidligere.

Skrevet

Da er jeg tilbake fra UL igjen. Skulle ta 225IE i kveld og 175IE i morgen kveld og sprøyta på søndag. Alt går som planlagt. Den største follikelen er 16mm og legen sa de vokser ca 2mm pr døgn, så da ligger vi greit an. Hvor mange veit jeg ikke, synes selv jeg så en fire-seks på hver side... ;)

Skrevet

jeg skal til blakstad på mandag, og mulig at EL sprøyta skal settes da. jeg tar siste sprøyta som hindrer EL i morgen søndag.

skal jeg ikke ta gonal-F dosa mi på mandag da før jeg drar på UL?

Skrevet

vet ikke,du har et annet regime. Ingen el sprøyte altså? Jeg skal iallefall ta siste puregondose i dag siden jeg skal sette elsprøyte i morgen...

Skrevet

jo jeg skal ta el sprøyte på mandag.... hm jeg får ringe legen på mandag morgen å dobbeltsjekke...

jeg fant ut noe urovekkende for meg i dag. hun som viste meg hvordan man satte gonal- sprøyta, sa man skulle ta en test dose før hvert stikk.....men ser jo nå på bruksanvisningen at det er helt feil..så jeg har tatt for liten dose annenhver dag! huff er skillelig kvalm av medisinene i dag....skikkelig uvel.....

Skrevet

Du skal mest sannsynlig ikke ta gonal samme dag som EL sprøyta, men ring gjerne og dobbeltsjekk.

Så du skulle altså ikke ta testdose før hvert stikk? Skjønner at den er mer innviklet enn puregonregimet. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor du har fått for liten dose annenhver dag? Selvom du tester hver gang aldri så mye, så skal den vel stilles inn på samme dose for det? De har vel sett at alt ser bra ut på UL, så det ordner seg nok!

Jeg har heldigvis ikke bivirkninger, bare begynner å kjenne meg sliten på dette ;) Lykke til iallefall! Nå nærmer det seg med stormskritt!

Skrevet

grunnen til at jeg tror jeg har fått for liten dose annenhver dag, er fordi at :

når sprøyta er ny, tar jeg en testdose.

så stikker jeg 150 med gonal f, da høres det 4 klikk

så dagen etterpå har jeg tatt testdosen

så 150 gonal-f, da har det bare hørtes 3 klikk.......

men så lenge jeg får stilt den på 150 og satt dose så er det kanskje nok i den?

ja nå nærmer det seg for oss :-D jeg er så spent!!!

Skrevet

Nå har jeg gått på sprøyter i 10 dager, og i kveld skal jeg sette el-sprøyta. I dag har jeg skikkelig vondt i magen, og begynner å bli redd for overstimulering. Er det noen av dere andre som har vondt? Kjennes litt ut som luftsmerter som komme og går, også stikker det veldig til i eggstokkene. Man blir jo nervøs da, med så mye medisiner innabords.

Skrevet

Sånn har jeg det og tidvis..kommer og går ;) tror det går greit jeg så lenge det ikke er fryktelige smerter. Mine smerter er mer luft + mensenlignende..

Vi skal inn kl 9.15 tirsdag forresten,så du er vel rett etter meg du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...