Guttemamman:-) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Har dere en knapp helt oppe ved dørlista eller hva jeg skal kalle det??? Skal den være inne(lyser ei lampe da)?Er et bilde av et termometer ved siden av knappen...Står ingenting om det i bruksanvisninga sjø....
Tommage♀♂ Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Når du lukker døra trykkes knappen inn og lyset slås av. Bildet er vel ei lyspære eller?
Guttemamman:-) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 nei det er ikke lyspære sjø....er bilde av et termometer...
Guttemamman:-) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 når jeg trykker inn knappen lyser det oransje.Ellers ingen lys hvis knapper er ute....Men hva er hensikten med den knappen?Hva gjør den liksom?
Guttemamman:-) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2008 er vel flere varianter ja...Dette er et som er innbygd.
Sistah*G07*J09* Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Vi har en knapp der oppe, men bilde av ei lyspære atmed (som kan se ut som ett termometer). Det er den knappen som slår av lyset når du lukker igjen døra. På siden av den igjen har vi en knapp som kan vris, til min, med eller max. Det er for tempraturen. Har også en knapp/merke lengre ned i kjøleskapet som er grønn og står OK på, det er for at vi kan kjapt finne ut av om kjøleskapet er for varmt/kaldt eller passe slik det skal være
SaDa Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Er det kjøleskap med fryserdel under?? Hvis det er det skal du trykke inn den knappen for å få kjøttvarer til å fryse fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå