snart2mom Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei, jeg har ei jente på 2 år som heter Andrea og om jeg har en liten gutt i magen skal broren hete Oskar. Noen forslag til hva evt. søsteren skal hete? ønsker et navn med e-ending som f.eks. Alise...... Andre forslag taes i mot med takk: Andrea og ....................
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Oskar er veldig fint, men jeg liker ikke Alise. Hva med Matilde, Sofie, Selene, Otilie eller Mille?
prebs Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Enig med tre prinsesser og en prins - Oskar er veldig fint, men jeg liker heller ikke Alise.Forslag: Eline Elise Marte Kristine Johanne Helene Benedicte Synne Marie
Vannmann35 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Der kjem a Lise - tenker jeg da, så ikke veldig begeistret... Hva med: Andrea og Lise :-) Andrea og Millie Andrea og Stine Andrea og Tine Andrea og Eline Andrea og Josefine - flott! Andrea og Serine Andrea og Martine
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Ikke så glad i Alise. Adele Synne Tilde Vilde Karine Eline Malene Sanne Tonje Elise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå