Gå til innhold

ammeinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk anbefalt på barsel å bruke ammeinnlegg av ull, men de lekker jo som en sil. Greit nok når jeg er hjemme, men når jeg skal ut er det litt trasig å gå rundt som en flekketet polkagris. Kan man bruke ull innderst og en tett en utenpå f.eks.? Vil virkelig ikke få brystbetennelse for det er vist VONDT sier de som har prøvd det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thermobaby ammeinnlegg er å anbefale på det sterkeste. Ullinnlegg brukte jeg i starten i vinter for å unngå brystbetennelse. Da hadde jeg ull innerst og så disse ammeinnlegga. Jeg kjøpte de på babykos i Haugesund. De fås vel på andre "baby"-butikker også.

Skrevet

Thermobaby er fantastisk. Prøvde mange typer, og de var de beste. Ga selv opp ullinnleggene da de klistret seg fast og klødde. Bra å skifte innleggofte pga bakterier og fukt.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

På apoteket sa de at man aldri skal bruke ullinnlegg rett på puppen. SÅ jeg bruker engangsinnlegg inntil brystvorta og ullinnlegg utenpå der :-)

Skrevet

Jeg og mine nuppete brystvorter bruker tre-lags...Ytterst et ullinnleg for varme pupper, så engangsinnlegg for kjempelekkende pupper, og innerst, en liten firkantet lapp som beskytter mot fibrene i engangsinnleggene, som riiiiiiiiver når jeg tar dem av.

Veldig grei ordning for meg, og min husbond får lov å delta han også, han klipper opp små firkanter fra gamle laken og føler seg svært viktig..

Skrevet

Jeg gjør det samme som Bjørnen Collargol, og det fungerer utmerket.

Skrevet

Jeg bruker ull ytterst og bomullsinnlegg innerst. Var storforbruker av engangsinnlegg, til jeg en dag så vaskbare innlegg på apoteket. Kjempefornøyd med de. Har spart masse penger på innlegg etter det. Jeg lekker som en sil under amming og på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...