Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har vært så utrolig deppa i det siste. Syntes tilværelsen er ganske trasi. Nå er det slik at jobben ikke er med på å gjøre ting lettere heller da. Er i ei engasjementsstilling, men har fast jobb i firmaet. Engasjementstillingen går ut om 14 dager og jeg vet ikke hva jeg skal etter det. Ledelsen får ikke ut fingeren. Jeg er 27+0 i dag. I tillegg er det mye kommentarer og lite tilrettelegging eller forståelse. Måtte spørre en kollega her om dagen om jeg kunne få bytte kontorstol med han fordi min hadde lite innstillingsmuligheter og jeg sliter med bekkenløsning. Dagen etter sa ei som sitter på kontor med han at om jeg hadde tatt hennes stol så hadde hun kommet til å lugge hjernerystelse på meg....trivelig. Da rant det over her...ikke så hun så det men...hormonene er jo ikke akkurat i balanse for tiden.... I tillegg har jeg mistet mye av sexlysten min. Er så overfølsom at det nesten er vondt å ha sex. Vi var ganske så aktive før jeg ble gravid. Nå er det kanskje 3 ganger i uken. Og for min del gir det meg ikke like mye som før da jeg ikke blir ordentlig kåt.... huff....mye klaging her...måtte bare få det ut....tips? evt flere som har det slik? Føler meg bare så alene til tider. Var gravid når jeg flyttet til den plassen jeg er nå og kjenner ikke så mange her.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138027289-deppa-og-manglende-sexlystwhat-to-do/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol*i*magen Skrevet 17. juni 2008 #2 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei! Uff, kjedelig å ha det sånn.. Alt munner vel ut i at du ikke har det bra for tiden, også sexlysten.. Men siden du har følt dette over en tid ville jeg ha snakket med noen om dette hvis jeg var deg, kanskje legen din eller jordmor...? De kan kanskje være behjelpelige... Det jeg tenker aller mest på er svangerskapsdepresjon som kan behandles og gjøre den kommende barseltiden bedre for deg... Har du sankket med mannen din om det du sliter med? Noen ganger kan det hjelpe bare å få sagt ord på det... Håper det retter seg for deg etterhvert og tilværelsen blir lysere!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138027289-deppa-og-manglende-sexlystwhat-to-do/#findComment-138029092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå