Serephina Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe bellyband og bukseutvider? Er str 48/50. Har lett litt rundt og ser at det ofte er bare en str. Da blir jeg litt skeptisk om den er stor nok. Med bukseutvider mener jeg sånn som jeg fester i knappen og som dekker at glidelåsen ikke er igjen
Fru Gravid Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 sjekk ut www.alexi.no. Der kjøpte jeg mitt bellyband. Men de er store - jeg er ca str 48-50 og kjøpte L, noe som er alt for stort. Når skattepengene kommer skal jeg kjøpe et mye mindre et.
ahtr Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 kjøpte bellyband/bukseutvider helt i starten av svangerskapet (magen min bare poppet ut), slev om de ser små ut så er de i strikk som tøyer seg langt... Bruker fremdeles den minste strikken på noen av buksene mine, andre har jeg måtte gå opp en størrelse, men erfaringen min er at buksa/skjørtet da nesten detter av. Kjøpte på Den Kule Mage. Ellers så er det billigste alt å lage disse selv. Finn en bred buksestrikk og lag 1 knappehull og sy på 1 til 2 knapper. Stoffet du legger i mellom er jo banre å lage av samme type og farge som de buksene du bruker mest
Lotta med novembergutt Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 jeg kjøper mine på polarn o. pyret - mye billigere enn i nettbutikkene (149kr) - kjempefine og i god kvalitete - og STORE i str. Jeg begynte på L, men det ble for stort, så har jeg kjøpt en M, men måtte sy inn den også. Så neste gang blir det S. Den skal jo tross alt holde buksa oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå