madde på pergo Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg skal begybbe kur med pergo på min 3 dag i mensen. Fikk litt blod på Fredag og ordentlig i går. Hva skal jeg regne ut i fra???
Bevind *har født*:) Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 3.dag mens?? Jeg har fått besked om 5.dag mens de gangene jeg har prøvd pergotime... Men mulig det er forskjellig fra person til person.. Ville regnet med i går hvis det bare var litt på fredag og ingenting mer før i går... Lykke til:)
*BabySyk* Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 vi skal begynne på pergo nå neste måned , og jeg har fått beskjed om 5. dag ... tror du kanskje skal ringe legen din !=) lykke til
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg startet også med Pergotime på dag 5, men har lest tidligere om de som har startet på 3. dag. Jeg fikk beskjed om at den 1. dagen skulle regnes som dagen med ordentlig blødning.
*BabySyk* Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 okei.. men jeg blør skikkelig fra dag en da.. hehe
sniljente2 Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 hei på deg.jeg er nettopp ferdig med min pergo kur nå.den var dobbel.dvs to tab.og du skal alltid regne med fra den dagen du ser at det er klart blod.jeg begynte på første dag mens og i fem dager.håper dette funker for oss alle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå