Gå til innhold

Det gikk nok ikke denne gangen heller!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm imorgen,testen negativt idag.

Så da er nok den murringa mensen som er på vei....

Ååååå jeg blir så lei meg og frustrert,jeg skulle gått gravid nå jeg!!

Jeg skulle egentlig gått gravid i min 6 mnd (mistet ma i mars)

Det er så vondt å se andre kjente gravide (missforstå meg rett!)

Jeg unner dem det...men det at de er nesten like langt på vei som jeg var (skilte noen uker +/-) så da gjør det å ekstra vondt,for jeg sammenligner bare..

Vondt å se på at andre bærer på noe jeg mista..

Uff,dette ble sikkert veldig rotete,men det var godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var leit å høre,kjenner igjen følelsen i.f.t andre gravide, det er helt vanlig tror jeg . men det blir din tur , ikke gi deg.

Skrevet

Jeg kjenner veldig godt til de følelsene, man er jo veldig glad på andres veiene - men samtidig litt vondt.

Hilste på ny nabo i går, hun har termin akkurat da jeg hadde med første SA'en i vinter - hun klaget over at hun var så dårlig - hun skulle bare vist hvor dårlig jeg kunne ha vært bare jeg hadde hatt samme klumpen på magen som henne nå.. Men det er vel en mening med alt dette...

Men gang nr 2 var jeg også sikker på at jeg ikke var gravid, jeg var helt på griner'n og hadde skikkelig mens murringer i dagene før - var sikker på at jeg ikke var gravid.. men joda - jeg var gravid.

Håper du for gode nyheter i morgen!

Hold oss oppdatert :-) Lykke til!

Skrevet

Det er godt å vite at dere forstår meg mht andre gravide..

Jeg er så redd for at noen skal synes jeg er ond...

For det er jeg absolutt ikke....

Så bra at det lykkes for deg :o)

Var det med inseminasjon?

Tenkte jeg skulle hive meg på den kuren til ho grysom inne på -bli gravid-

Vil ta en pause fra pergoen og puregonen...

Skal holde dere oppdatert jeg,men tviler på at resultatet vil bli noe anderledes...

Begynner nesten å tro at det er noe galt med alle billigtestene jeg bestilte,for de viser jo bare negativ----snodige greier--- :oP

Merkelig detta underlivet mitt...

Her hadde jeg tre fine egg og fem millioner sædceller sprutet opp i livmora,også klarte de ikke finne veien en gang.... Haha

Testet du negativt den ene dagen og positiv dagen etter?

Skrevet

Ond er du abselutt ikke!

Jeg har i alle fall lært at det er virkelig mange som sliter, med å bli gravid eller å holde på det - som meg..

Jeg har jo blitt gravid med mistet to ganger - har akkurat hatt utskrapning nå, skal på kotroll neste uke - håper på gode nyheter da, ang. livmoren min... den er ganske komplisert..

Men vi skal klare det!!

Hvilken kur snakker du om?

- Jeg har knasket E vitaminer og tatt "babyklister" de gangene jeg har blitt gravid, men det har jo ikke godt da.. Tenkte jeg skulle høre med spesialisten nå - de tror jeg kan ha dårlig blodsirkulasjon i livmoren, så må kanskje ta medisiner ved siden av, vet lite ennå.

Testet bare en gang andre gang, kun billig testen fra Stork.

Første gang testet jeg 7 ganger!

De første dagene måtte man virkelig bruke godviljen til for å se antydninger til strek, først dag 15, kunne man tydelig se streken, men heller ikke da var den helt klar, på tross at jeg hadde kjempe høyt hcg innhold i blodet, pga at det var tvillinger.

Og ja det var ins på Stork - dobbelt første gang, og enkel andre.

Har vært på Stork 3 ganger.

Og du?

Skrevet

Jeg har hatt inseminasjon på maigaard to ganger..

"grysom" har lagt ut "oppskriften" sin på -bli gravid- siden.

Den er: 2 vitamin E kapsler

2 sink tabl (tas av begge)

2 wild jam kapsler

1 multivitamin

1 folsyre

Jeg tror det ligger på side nr 2,du kan jo gå inn å kikke..

Det er visst flere som har blitt gravid på denne kuren...

Jeg får ta den siste testen imorgen,hvis den er like negativ så går jeg til innkjøp av disse tingene....

Ja detta skal vi klare :o)

Jeg har to jenter fra før,så jeg vet jeg kan fullføre svangerskapet,men det som er vanskelig er å bli gravid...brukt flere år på de...så jeg ser ganske mørkt på det av og til,lurer på om jeg klarer å bli gravid igjen...

Men vi får begge krysse det som krysses kan for at vi begge to har en spire som gror i oss snart....

*klem*

Skrevet

Glemte å skrive at de skal tas hver dag....

Men tror ikke det spiller noen rolle om du begynner når du får mensen,midt i mensen eller når du er ferdig med den...

De koster rundt om 750,var det ei som skreiv....

Lykke til

Skrevet

Så bra at du vet at du kan bli gravid i alle fall.

Ang. "kuren" din, er det omtrent den samme som min.

Men jeg kjøper vitaminet som heter Gravid - der for du vitaminer og folin i ett, + jeg tror det er litt ekstra E vitamin der. Husk at E vitamin er fetløselig, og man vet ikke om det kan være skadelig (det øker blod sirkulasjonen) jeg kjørte på med 250 mg x 2 per dag, det er for mye.

Ellers lo legen da han så folin nivået i blodet mitt - helt sinnsykt høyt etter på spist "Gravid" siden september i fjor, da jeg begynte prosjektet mitt..

Tror du skal kjøpe de som ligger på ca 25 mg per stk.

En annen viktig ting når man først er inne på det er jo sef. røyk - og ikke minst kaffe eller annet med koffein - jeg er skikkelig kaffekjærring, men sluttet å drikke.. det var hard, men drakk litt koffeinfri, guttene på kontoret drakk det også uten å vite det.. ha ha ha

En danske undersøkelser viser nemmelig at fruktbarheten

var nedsatt med 25 % i den gruppen som drikker 1-2 kopper kaffe/koffein (div tea og cola/pepsi), mot den gruppen som

drakk 1-2 kopper per uke. Vi må regne med at gruppene ellers hadde lik livstill.

Mulig dette er siste uken med kaffe for meg..

Nei, det er en litt for spennende tid nå..

Babyklistret kjøpte jeg her om du vil prøve det:

http://www.helsehelse.dk/shop/search-1.html?keyword=Fructus%20femina

Jeg kan lage en egen tråd med info. sikkert flere som ønsker det.

Uansett Lykke til!

Skrevet

Jeg er ei skikkelig kaffekjærring jeg også,jeg kan godt sluke ei kanne i løpet av dagen,det samme gjelder cola,drikker cola hele dagen...

Iskald boksecola....mmmmm så godt :o)

Det samme gjelder røyk (uff så mange laster jeg plutselig hadde da)

Der ligger mitt store problem,jeg klarer ikke kutte ut røyken,selv om jeg vet at den reduserer fruktbarheta med 40%-snakk om å være dum!!

Men jeg har jo vært gravid 3 ganger før,og da har jeg jo røyka,så tenker bare at det spiller sikkert ikke inn...utrolig mange unnskyldninger en røyker kan ha...

Lurt om du hadde laget en egen tråd med info ja,det har jeg selv savnet her inne selv om det er noen,men det går mer på symptomer og forkortelser,så det synes jeg du skal gjøre :o)

Skrevet

Hei mimmi31!

Jeg vil bare si til deg at du ikke skal miste motet! Selv om du testet neagtivt i dag så kan det være at du er gravid forde!

Selv fikk jeg mensen og testet negativt. Jeg gikk hele 1 trimester og ikke ante at jeg var gravid. Og nå er jeg smelt på kjukka. Bare pga at jeg fikk negativt svar på testen og i tillegg fikk mensen. Vil hverken gi deg falskt håp eller negativt... bare si at du ikke må gi opp! :))

Skrevet

Å himmel...er det virkelig mulig?

Jaja,da slapp du iallefall bekymre deg de 3 første mnd (kan jo ikke bekymre seg for noe en tror ikke er der når det er der)

En kan ikke gi opp håpet,det er jo det eneste en har mens en holder på.....

Hvor langt er du på vei?

*klem*

Skrevet

ja, det er visst mulig. Litt legetabbe som hører til i denne historien også, men leger tar jo mye feil har jeg lært...

Hadde noen fortalt meg denne historien for et halvt år siden hadde jeg hatt vanskelig for å tro på den. Men her sitter jeg da:)

Jeg er i uke 22, har termin 21 oktober!

Også vil jeg si til deg at jeg kjenner igjen den følelsen du hadde ovenfor alle rundt deg som er gravide. Jeg hadde også den. I dag er faktisk termindatoen min for førstemann. Og 3 av mine nærmeste venninner har også termin i dag, bare at de faktisk har en fødsel rundt hjørnet.. Men jeg skal ikke klage siden jeg ble gravid med en gang etter MA.

klem

Skrevet

Hei, tror alle forstår dine ambivalente følelser. Jeg er selv så heldig å være gravid i uke 10+5 og såvidt jeg vet går alt bra. Skulle fortelle det til god venninne her om dagen-hun ga meg en god klem og gratulerte, så begynte hun å gråte. Stakkars, skulle hatt nesten samme termin som meg og hadde abortert noen dager før. Selvsagt forstår jeg at hun ikke udelt kunne glede seg over mine nyheter! Skulle bare mangle. Har bedt henne droppe evt dårlig samvittighet, er det noen som burde ha det, er det meg(men hvordan kunne jeg vite..).

Håper det lykkes for deg/dere snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...