(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hva kan man bruke av kremer evt stikkpiller når man ammer? Bruker nå alcos anal...men funker dårlig...
lykkec Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Har du prøvd AC3-comfort?? den hjalp meg iallefall
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Nei...hva er det? hvor kjøpes det? er desperat!! hehe...
Blue Lady Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Vet ikke hvordan det er med amming, men jeg fikk stikkpiller og krem på resept, og det fungerte kjempebra! Jeg anbefaler at du drar til legen så han får sett på det og finner noe du kan bruke, for det er som du sier dritvondt
Tante Gustava Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Jeg hadde så ille hemoroider at jeg lå og gråt hele natten uten å få sove i flere døgn. Huff, det var grusomt.... Blir nesten på gråten bare av å tenke på det nå :/ Fikk resept på scheriproct stikkpiller og brukte det i kombinasjon med scheriproct salve. Funka som bare det Salven er reseptfri, men stikkpillene må du ha resept på. Alcos-anal var bare latterlig...
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Ja jeg skulle sikkert gått til legen med det...men syns det er litt flaut...forstår ikke helt hvorfor men...hehe
mamsen=) Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 jeg brukte også scheriproct, både salven og stikkpillene. et par dager bare og alt var borte - verden ble plutselig mye bedre:)
lykkec Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Ac3-comfort får du kjøpt reseptfritt på apoteket. Er en gel med aplikator så den er veldig enkel å påføre. Etter 2-3 dagen var jeg helt kvitt hemoroidene og har ikke fått de tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå