Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drikker en vanllig kopp kaffe med masse melk om dagen. Føler jeg holder meg innenfor anbefalingene da . Skeier ut med 2 kopper innimellom, men prøver da å holde meg til koffeinfri kaffe. Har kjøpt fersk koffeinfri kaffe på en kaffebutikk. Den var slett ikke værst :)

Takk, hjelper litt å høre! :)

Da jeg var hos jordmor så kastet hun bare et blikk på kaffekoppen jeg hadde sneket til meg fra venteværelset og sa "Du vil ikke heller ha et glass vann du kanskje?"

Sa bar ja, for ikke å virke som ei "dårlig mor" som ikke tenker på det beste for barnet mitt i magen.

Mens smabo kan sitte der å slurpe..

Gjorde meg litt irri, ettersom jeg må gi opp røyken i tillegg! ;)

Annonse

Hehe - husker første svangerskapet mitt jeg. Da jeg kom til jordmor første gang kunne jeg skryte av at jeg hadde sluttet å røyke, men så sa jeg at jeg ikke klarte å slutte med kaffen. Jordmor tittet bare "dumt" på meg og sa:- "hvorfor i all verden skal du det"?? Hehe! Trodde ikke jeg kunne drikke kaffe jeg!! Dette er mitt 2 svangerskap, og jeg kommer ALDRI til å slutte med kaffen min :.). Antar at vi ikke bør BØTTE innpå, men for min del blir det da en 3 litt store kopper hver dag antar jeg. Jeg bare sier det - "hvis noen tar fra meg kaffen min, blir jeg (enda mer) MANNEVOND!!!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...