catine Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 har blitt gravid på naturlig måte? (sånn veldig overraskende.. Eller er det helst ivf`ere det skjer med? Det er vel ofte sånn at de som har icsi, har menn med (svært) nedsatt kvalitet så det er vel ikke så stor sjangs for at et slikt mirakel kan skje da......(?) Bare lurer.
babyT Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg vet ikke om noen her inne, men vet om ei på et annet forum som plutselig ble gravid 1 mnd etter 1. icsi. Det skjedde helt uventa. Hun skulle egentlig starte på p-piller for å "spare" på eggene til de skulle få komme igang med 2. icsi. Så hadde hun en test liggende, så for å slippe å gå og se på den mens hun ikke på p-piller (det ville bli for sårt) så tok hun den. Den ble positiv, og nå har hun en nydelig liten gutt på ca 1 mnd tror jeg det er. Så det er jo mulig, men svært sjelden tror jeg... Ikke alle som får icsi får det pga nedsatt kvalitet. Min manns svømmere er at topp kvalitet, men det er svært få av dem (mindre enn 1 million). Derfor får vi icsi, fordi sannsynligheten for at mange nok klarer å komme frem til egget på egenhånd er svært liten.
catine Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Mannen min er lik din:) Vi har også icsi pga få svømmere, men de som er er gode nok visst nok. (men jeg trodde at de fleste hadde icsi pga dårlig kvalitet:) Men takk for svar:) Virker som om det er flest ivf`ere det skjer med likevel..
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Je har faktisk klart å bli gravid et par ganger. Vi har icsi pga mannens elendige kvalitet. Legene kunne ikke skjønne hvordan dette var mulig, men gravid ble jeg :-) Dette er en del år siden og før egglederne mine gikk til hæ****. Ble forresten ikke barn ut av det heller, jeg mistet og hadde et svangerskap utenfor livmoren. Men det umulige er mulig noen ganger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå