haglin Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Så lurer jeg egentlig bare på om man må ha med seg urinprøve dit? Kanskje et teit spørsmål, men tenkte det var best å spørre for å være på den sikre siden. Noe annet man må ha med seg? Annet enn penger til UL-bildene... Skal på Ahus
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 ikke urinprøve eller noe annet er nødvendig... jeg ville tatt med min kjære! det har veldig mye å si for han som ikke føler det fysisk at han er gravid og skal bli far! han har krav på fri fra jobb, det skal skrives som en vanlig legetime.
Nina_J Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Må dere betale for ul-bilder da? Det er gratis i Ålesund ihvertfall. Ellers er det lurt å ta med helsekortet. Det kan hende jordmor som tar ul vil føre inn noe mer, eller se på kortet ditt
haglin Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 takk for svar ) Ja, på Ahus koster det visstnok 20kr for UL-bilde. Det står ihvertfall det på hjemmesiden.. Og ja, helseskjema og min kjære skal så klart være med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå