Gå til innhold

romling i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6 uker på vei i dag.Og har de siste 4 dagene hatt utrolig mye romling i magen.I dag har jeg hatt så me ludt i magen,trodde et øyeblikk at jeg skulle sprekke.....

Jeg har 2 barn fra før men kan ikke huske at jeg hadde dette under de svangerskapene,

Romlingen er så utrolig ugehagelig og høylytt.Hele magen beveger sig føles det som.Og alle rundt meg hører at magen romler..:) :)

Var skikkelig uvel i sted og måtte legge meg på sofaen...magen var helt oppblost og hard en liten stund.Dette pågår intenst i en times tid før det går over og da romler et mer jevnt utover dagen/kvelden...synes det er ekkelt jeg da:)

Er dette normalt noen som har opplevd det samme?

Skrevet

så mye luft i magen skulle det stå :):):)

Skrevet

Godt det er flere! I dag er jeg glad jeg har vært hjemme alene, for å si det sånn.. Men har også i tillegg til det du nevner over, har jeg hatt litt mageknip aktige smerter! Litt ubehagelig, men sikkert helt vanlig! Kan jo ha noe med alt systemet har vært helt tømt i helgen, da det kom alle veier! Og i dag har mat lysten vært på topp...! Hva man ikke går gjennom for diss små sjønne barna våres!

Hadde det ikke slik med første! Så er litt gøy å oppleve denne siden av graviditeten også:) Da mener jeg generelt alt, kvalme, vond mage, luft, spying osv..

Skrevet

kjempe gøy hehehehe:)

Skrevet

Kjenner meg igjen der. Føler at det er noe som skjer i magen min hele tiden selv om jeg bare er i uke 4. Romler omtrenntkonstant. Noen ganger kjennes det ut som små luftbobbler som sprekker inne i magen. Enkelte ganger kan jeg fakktisk holde hånden på magen og kjenne det fra utsiden. Litt spesielt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...