Gå til innhold

Dere som har fått "tappa" hemorridene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, fått skjært hull på dem for å lette på trykket...

Hvordan gjorde dem det, var det vondt, og hvordan var det etterpå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm det har jeg ikke hørt om ,men jeg fikk satt strips på.. åsså var det borte.. de satt inn en sånn greie som ligner på på den man bruker ve gu.. kikka i ræva, klemte sammen(vooondt) så strips.. veldig ubehagelig etterpå men paragin forte gjorde susen.. anbefales- har opplevd MYE MYE verre:P

Skrevet

Jeg skjærte opp ett par hemorroider pga at det hadde satt seg fast størknet blod, så de ble veldig plagsomme. Fikk en bedøvelsessprøyte i anusområdet, og jeg lyver hvis jeg sier jeg ikke merket den. Husker jeg sa "Aauuuu" til sykepleieren, og grep tak i henne av all kraft. Men etter det så kjente jeg ingen verdens ting. Så det var egentlig ikke så ille.......Etter "operasjonen" så fikk jeg gå hjem, fikk med resept på smertestillende. Jeg tok de tablettene jeg hadde fått foreskrevet, og merket overhodet ikke noe ubehag. Hadde trodd det skulle bli kjempeproblematisk med avføringen, men det gikk som en lek så lenge jeg inntok litt Biola daglig. Kan anbefale å snitte opp på det varmeste. Uten å gjøre noe så får du mye ubehag, og de to sekunder med smerte som du kjenner under bedøvelsen er verdt det....:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...