Nenoda + et lite under i magen Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Nå nærmer det seg med stormskritt! Skal i ilden til onsdag... Noen som vil dele sine erfaringer med meg? Dette er mitt første forsøk og jeg har plutselig begynt å bli shaky... Er ikke redd for smerter, mer for hele situasjonen, om det blir noen egg, mye mennesker rundt meg når jeg ligger med bena opp... og sånne ting Huff... :S
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde mitt første uttak i slutten av april. Hele egguttakingen er jo over på et blunk Jeg følte i alle fall at jeg ble tatt godt vare på av sykepleieren på Riksen. Hadde mannen min på den ene siden og en sykepleier på den andre siden. Fikk se hele greia på tv-skjermen og vips var det over I tillegg til mannen min og den sykepleieren var det så klart legen og en sykepleier til som assisterte han og en fra lab`en som telte opp eggene Men sistnevnte satt ved en arbeidsbenk, så man tenkte egentlig ikke over at han var der. Og gjør det for vondt, så får man smertestillende, så det går garantert bra
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Takk for svar! Det var veldig oppklarende og betryggende Godt jeg får ha med mannen min, ja. Har de ultralydprobe innvendig i tillegg til spekulum eller er den på magen forresten? Og er den stua de gjør det på på Riksen rett ved siden av det rommet man ligger og venter på? Eller må man gå gjennom noen ganger først? Sikkert litt teite spørsmål, men jeg er jo litt nybegynner her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå