Gå til innhold

badetøy for gravide i bergen og omeng? HJELP!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som vet hvor jeg kan få kjøpt gravid badetøy i bergen eller omeng... har så langt vært på netty, gravid butikken under smørs broen og på Sol og regn på galleriet. Og selvsagt lindex og h&m et par steder men ikke alle som finnes da:-)

er det noen der ute som vet om noen andre steder jeg kan gå å se? begynner å bli ganske fortilet her jeg sitter. Litt kjedelig å sitte i kortebukse og singlet to uker i syden:-( Jeg er både på jakt etter badedrak og bikini...

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg kan anbefale Spar Kjøp og Kappahl sin XLNT. Kjøpte noen nummer større enn jeg pleier og det funket helt fint selv om det ikke var direkte mammaklær.

Skrevet

Ingen???? trenger virkelig hjelp her jenter:-)

Skrevet

Hmmm... mulig jeg er på bærtur nå, men om du er på utkikk etter bikini.. er det vanskelig da? Jeg forstår ikke den. Badedrakt spesiallaget til gravide -det er en annen sak.

Skrevet

Jeg var på en sportsbutikk på galleriet og kjøpte en badedrakt med største størrelse. Jeg veier selv nesten 100 kg, men den passet bra :) Str 48 tror jeg. 400 kr. Litt dyrt men............. Hadde ikke noe valg like før vi skulle på stranda!

Skrevet

prøvd på "sol og regn" på galleriet??

eller evt kjøpe stor bikinibukse, en fin bikinitopp (evt. badesinglet) og bade med det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...