Gå til innhold

hard mage /vondt i magen!! HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille snuppa mi er strax 6 mn å ho får har konstant hard mage kommer bare ut store harde kluper... noen gang må jeg hjelpe henne å få ut bæsjen når dte har gått 3-4 dager uten.

ho kommer skjelden på do alene vis ho klare det hard et gått 3 dager.

jeg gir henne malt siskemors å alt det derre. å ingen tig ser jo ut tl å funke:(

skla til barnelege med ho 27 juni.

men er d oen som har no lignene hav gjør det for å få fart på magen.

ho spise mme.

og hun får grøt 2 ganger om dagen. men ho har vært sånn i magen lenge før jeg begynte med grøt

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bytt mme merke, kumelk gir hard mage, finnes alternative mme produketer på apoteket til unger som plages mye.

• 1 måned senere...
Skrevet

Min eldste gutt hadde og MASSE problemer med hard mage og manglende bæsj helt fra han var bitteliten, men de fant liksom ikke noe galt, "noen bare var sånn"...men så kom kusina mi som er fotsoneterapaut og trykka på et punkt under beinet hans og jeg gjorde det selv hjemme i, tja en liten uke, og han ble helt bra! Strålende!

Så hvis ikke legen kan hjelpe deg, hør med en fotsoneterapaut:)

Skrevet

Jeg har en gutt på 1 år nå og som hele tiden har plagdes med hard avføring, fra han begynte med fast føde. Jeg har prøvd svisker og maltekstrakt uten at det har hjulpet noe særlig. Det jeg har gjort når han ikke har klart å gjøre fra seg på flere dager, er å sette han i badestampen i passe varmt badevann med badeolje i. Der har han sittet og lekt en stund, samt at jeg har masert han litt på magen, og etterhvert så har det skjedd "store ting". Etterpå har han selvsagt fått et nytt bad med nytt badevann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...