nina er gravid;) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hei,nå har jeg fått klarsignal fra porsgrunn.Skal ringe inn mens 16.08....lenge til,men har jo prøvd i så mange år at noen månder til går fint..hvis jeg har forstått riktig..begynner spraying 20 dager etter mens (1 dag)...men hvor lenge er det vanlig og spraye og etter det hvor lenge må jeg sette sprøyter el ,er alt individuelt..det samme med progreston ? ikke sikkert det var stavet riktig..er det stikpiller alle må ta etter insetting...masse spørsmål..he he...
Kråkebolla :) Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 hei. Man begynner på nese sprayen 1 uke før forventet menstrasjon. Men alt går og beror på hvem uke du får egg utaket i forhold til når du får mensen nå neste gang. Jeg ringte inn min mens som da vil si egg utak i uke 26 men i uke 26 var det fult så da ble jeg satt på uke 27 så når jeg da begynner på sprøta til onsdag har jeg sparyet i 20 dager altså endel dager extra fordi de ikke hadde plass i min uke. Så er vanskelig å fastslå hvor lenge det går fra det ene til det andre. Hvor lenge du må stå på hormoner kommer også helt ann på hvor fort kroppen din reagerer på de og hvor fort eggene dine blir modne. Så jeg har følt at alt er så veldig usikkert om når ting blir. Men ønsker deg masse lykke til å håper du ble litt klokere av dette:)
Kråkebolla :) Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Ah glemte siste. jeg skal ta crinone og det er gel som skal smøres oppi der. tror også alt sånt går på uker. For på riksen så er det forskjellige medisiner for hver uke. de har 3 hormon medisiner som de rulerer på.
nina er gravid;) Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 joda blelitt klokere...he he ..det var kjedelig at de må ta hele july fri..men sånn er det..jeg får bare holde ut..men uke 27 er ikke så lenge til ..håper du får gullegg...og lykke til med uttak og insetting..skal se du blir ruger i sommer
Kråkebolla :) Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 De stenger vel ikke før uke 29 tror jeg er vel halve juli og halve aug åpner i uke 34 igjen. men lykke til. Nei går unna nå håper jeg og håper at det blir stor glede i sommer men har prøvd i 42 pp så tør egentlig ikke håpe på noe, har blitt så skuffet så mange ganger:) Vi får se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå