Gå til innhold

skravletråd for suppegjengen :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjøpte tamater med hvitløk i og det var skikkelig godt :)

jeg krydrer ikke noe når jeg lager den men har på pepper når jeg skal spise. er også godt med rosmaring og basilikum på :)

masse lykke til med denne uka på suppe :)

til dere andre som er igang; hvordan går det? er ekstremt sulten i kveld jeg, gikk noen timer fra middagstid til nå og den suppa metter ikke akkurat lenge så nå er det å hive innpå med suppe og melon... jeg er på dag 4 i morra, bananer og melk, er det bare suppe i tillegg da eller annen frukt og grønnsaker også?

hva drikker dere i løpet av en dag da? drikker et par kopper med te og så drikker jeg vann resten og kanskje en kopp kaffe i tillegg... må man ha i seg mer?

Hei Hei jenter! Hvordan går det?

Veldig bra jobbet gifteklar & bittelitt verpesyk og 2008 mirakelet med veiingen! Selv om dere er kanskje litt skuffet så har dere gått ned noe :)

Har vært veldig sur idag pga nettet har vært nede nesten hele dag har sikkert brukt en del money på tlf ringte ringte og atter ringte til kundeservicen. de svarte joh aldri! blir nok ikke så gøy regning på meg ihvertfall:(:( derfor har jeg ikke vært inne! ellers pleier jeg og være her

Dag 4 er det melk bananer og suppe! ingen andre frukt enn dem!

Nå har jeg glemt hvor mye dere andre veier (ikke det at dere er viktig, men litt artig og se hvor mye suppegjengen min går ned) kan ikke alle skrive vekta si på nytt?

Jeg veide 76 kg og nå veier 70 kg!

Til dere andre som blir medlem, skriv gjerne hvor mye dere veier og litt om dere:)

Så et spm lengre opp om at man kan krydre suppen( Har hørt at det er ikke så lurt å krydre suppen) Og ja suppen smaker godt men ser ikke god ut! MEN PRØV DEN DET ANBEFALES!

klemmer fra meg:)

Annonse

kjipt at nettet ditt har vært nede da! vi klaget mange ganger på det vi også i førsten og forlangte en mnd gratis for å kompensere for høy tlf regning til kundeservice og det fikk vi :)

føler meg liksom ganske tykk rundt magen nå, den står liksom rett ut om dagen.. kanskje fordi man spiser så mye grønnsaker?! så jeg føler meg ikke så mye lettere enda men det skal nok hjelpe når man gir det litt tid :)

idag er det banan dag for min del ja, så nå har jeg akkuart spist en banan og et stort glass melk. tenkte en banan etter trening og en i kveld. hvor mye melk bør man drikke?

jeg veide 76 og veier nå 75... vil gjerne se 6tallet på vekta :)

Heisann!

Man kan føle seg litt oppblåst rundt magen! Jeg følte også det en stund men det gikk over da jeg sa til meg selv at jeg måtte gi kuren litt tid! Kan være veldig utålmodig!

Jeg drikker alltid 3 glass skummet melk og spiser 2 bananer! Jeg klarer som sagt ikke mer enn 2 bananer!

ellers har jeg vært på kondisjonstrening idag spist suppe og drikket 6 liter med vann :)...Idag hadde venninen min laget vafler som hun tok med hjem til oss! VELDIG KJIPT AT JEG MÅTTE SE HUN OG BARNA SPISE, TAKKET SELFØLGELIG NEI..KOM PÅ EN UNNSKYLDNING AT JEG NETTOPP HADDE SPIST! men jaja nå GJELDER det virkelig å satse fremover!

Hvordan har dagen deres gått da?

klem fra meg

hei! Du har jo vært kanon flink- og du har all grunn til å være stolt over deg selv for å ha motstått deilige nystekte vafler;)

Jeg har fortsatt det vonde såret i munnen, så for min del har programmet sklidd litt ut idag. Jeg har spis 3 bananer, og drukket 3glass melk. Ingen suppe idag, men laget meg en omelett til middag.

Er det ingen andre som har fått sår?

heisann jenter!!

Nå begynner det å bli bra aktivitet her inne:)

Dere er jo utrolig flinke alle sammen!

Jeg merker at søthungeren har gitt seg nå, det er deilig.

Jeg har spist 4bananer og 2 glass melk idag, + 2 supper.

Fisken og prinsessa: jeg har også hatt en munnsår i munnen, vet ikke om det skyldes suppen eller om det kom tilfeldig, men vondt gjorde det hvertfall, spesielt når jeg spiste suppa som var så sterk!

Men nå er jeg bedre, så det går over!

Flere osm vil fortelle om dagen sin?

dagen min har gått greit :)

enda litt oppblåst og vond i magen men... det går nok over...

har spist 3 bananer og drukket ca 6 dl melk i dag... og masse vann + litt kaffe og te...

har spist suppa i 2 omganger, er snart tom for andre venning av suppa denne uka så må lage mer i morra igejn.. holder akkurat til 2, 5 dager for meg... spiser kanskje litt mye suppe? glder meg til kylling i morra, regner med at det kommer til å mette på en litt bedre måte.. hvordan lager dere kyllingen?

har trent en time pilates i dag og vært på sommeravsluttning i bhg og bare drukket kaffe :) var litt kjipt når kakene fristet litt.. er faktsik skikkelig sugen på noe godt i dag så må ha sagt til meg selv flere ganger så jeg ikke skal sprekke...

du var flink som stod unna for vaflene da :)

lykke til til dere alle :)

er det forresten noen som har noe å si om hva man skal spise når man skal spise vanlig igjen? hva begynner man med? men om man ikke går ned så mya kan man ta en uke til med engang sant??

Heisann jenter!

Jeg har gått ned 1 og en halv kg! Så jeg veier 69, et elller annet idag !

Kjempe bra jobbet jenter begynner å bli stolt her av oss alle sammen :) Sammen skal vi nok bli mer vakre trenger litt tid!

Må være ærlig at det ikke var så lett å holde seg unna vaflene og takke nei, men skal man virkelig satse så må man holde seg unna godsaker

Jeg hadde sår i begynnelsen, men jeg tror ikke det er pga suppen( Håper det går bra med såret ditt og det ikke svir ) Vi tenker på deg :)

Jenter jeg har hørt at det finnes en ny suppe som skal hjelpe oss med å beholde den nye vekten vår (ei vennine av meg skal skrive den ut for meg, men hu bor litt langt unna regner med at den blir kanskje sendt på mail)...Men da MÅ vi ha sluttet og slanket oss! Det er en suppe som beholder nye vekta di og regner med at den heter (BLI DER DU ER) skal finne mer ut om den og gir da nærmere beskjed

Har vært på trenning og løpt såkallt runden ved huset som er på 3,5 kilometer! er sliten as! Har spist suppen idag(ikke fornøyd med smaken , men jaja)

klem fra mg og lykke til videre

PSS GÅR DU IKKE NED NOE KG I UKE HAR DU ALLTID SJANSEN TIL Å MISTE AV KILO/ENE NESTE UKE OGSÅ!

Annonse

Hei hirse 76!

Takk for at du stakk innom oh ble litt nysgjerrig :)

Jeg har gått på den suppen snart i tre uker kom med ned fra 76 til 69 kilo kun op suppen! Har ikke lagt på meg noe enda! Jeg er helt enig med det at det å gå ned 7 kg på syv dager er knallis, men det krever en del og det er nemlig SPISE SUPPEN :P

Etter du har gått ned antall kilo du skal ned så kommer det en ny suppe som skal holde vår vekt ;)

Jeg håper du fikk en inspirasjon!

Det har vært stille her de siste to dagene og jeg skjønner godt det er JOH HELG OG KAMILIEKOS I HELGENE!

Klemmer fra meg og lykke til videre ;)

Hehe veit det er litt rart og skrive Tjukkis, men det passet meg hehe nå som jeg skal slanke meg fra tjukkis til tynnis hehe

Ja jeg har gått på denne suppen tre uker når jeg ble ferdig med uke 1 gjorde jeg alt det samma i uke 2 og samma igjen!litt kjedelig men det er verdt det tro meg

skal nok gå ned til 65 kg med suppen deretter skal jeg begynne med litt andre ting også fks spise litt sunt mat!

hei :)

vært litt stille fra meg nå... beklager det :) hehe

i helga var vi på gården og jobbet og stod på hele dagen lang så da ble det ikke noe DIB... måtte forresten gjøre om litt på kuren for å ikke sulte helt ihjel også. så jeg spiste suppe om morgenen og kvelden og så spiste jeg mest mulig grønnsaker og grov mat hos svigers ellers den helga, så syns det ble en grei løsning... har vel ikke akkurat gått ned så mye men, litt kanskje.... og så fant jeg ut i går at jeg er gravid da :) hehe, så da forklarer det jo litt av "sulterihjelfølelsen" og oppblåst mage... så denne uka og framover tenkte jeg å gjøre en mellomting av suppekuren og vanlig mat.... velge bort mest mulig brød, ris og poteter og heller spise mer gr.saker, fisk o.l. og suppe ellers :) er så uendelig trøtt også om dagen så orker rett og slett ikke en suppekur denne uka :)

dere får ha masse lykke til :)

klem fra meg

Gratulerer så mye med barn i magen verpesyk og gifteklar! Gratiss! Jeg har kommet ned til 67 kilo med suppen :) er veldig stolt! Ønsker deg lykke til med babyen i magen og jeg tror kanskje du skal spise kanskje noe annet enn suppa da du har et liv i magen !

Til emilie jeg tror ikke suppen skal skade eller påvirke deg på en dårlig måte, men kanskje du skal spise masse annet enn suppen da mener jeg sunt mat!

Jeg er ihvertfall fornøyd med suppekuren!

kommer til å ha en halvt om halvt suppekur jeg :) liker faktisk suppa godt. hehe. men får passe litt på å få i meg litt av alt tror jeg så satser på vanlig sunne middager med familien min og heller velge bort det som er veldig mye karbo i.

skal vel ikke akkurat slanke meg nå men hadde vært greit å alikevel få gode rutiner på sunn mat slik at jeg ikke går så mye opp :)

Jada det er bra at du vil leve litt sunt mens du er gravid, men ikke glem og spise litt da!

Veldig engasjerende at du vil ha gode rutiner det er veldig viktig!

så har vekta vært snill med dere?

lykke til da ihvertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...