Gå til innhold

BABYSYK<3

Mille & lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 20 år og ønsker meg et barn mer enn noen ting! Men det er kanskje ikke så innmari lurt siden jeg har tenkt å studere...Men jeg får jo fødelsstipend, og jeg tror vi kunne klar oss fint bare vi var litt økonomiske:) Jeg og kjærsten skal flytte sammen til høsten pga av studier.. Jeg tenkte at dersom jeg ble gravid ville jeg bli det sånn at jeg kunne få babien sommeren etter mitt første år på høyskole.. Da kunne jeg tatt perm det andre året! Noen som har vært i samme situasjon eller har noen mening om dette?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min og jeg ble foreldre i en alder av 23. Da var jeg i full jobb.Jeg gikk frivillig tilbake til studiene etter et år i fødselspermisjon, fordi min mann studerte og jeg så hvor mange fordeler man hadde som studentforeldre. Nå er vi 28, ferdigstudert begge to og har to vakre barn på 4,5 og 2. Vi drar til København i sommer, jeg skal ha sommerjobb, mannen min skal ha ferie og ta seg av barna. Det er faktisk ganske gøy å få barn på dette tidspunktet.

Men vent til du har begynt å studere. Det er viktig at du har studert minst 6 av de 10 siste månedene. Jeg vil derfor råde deg til å vente til du har begynt å studere.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...