Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe erfaringer med bytting av medesiner?

Har hatt en rekke forsøk med Gonal ved neste vil de forsøke Menopur.

Stå på jenter!!!

Klem Golliat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest her inne at Menopur skal gi bedre kvalitet på eggene, så jeg har i alle fall tenkt å spørre før neste IVF om jeg kan bruke det.

Skrevet

Jeg fikk i allefall mye bedre resultat da jeg brukte menopur i stedet for gonal F. Av 6 egg ble 5 befruktet. fikk satt inn 2 av dem og 3 på frys. Endte dessverre med SA da.. og skal snart ha fryseforsøk. XXX for at det går bra denne gangen. Ting tar tid gitt.

ellers var det mye "plunder" med menopuren. Vær forsiktig når du blander til medisinen. Jeg klarte å søle ut en dags-dose (og med den prisen...) Etter 2 dager hadde jeg fått teken på det heldigvis

Skrevet

Takk for tips jenter,, hos oss så befrukter det seg hver gang.så det er ikke der vi sliter,,

Og menopuren er jo halvparten så billig som gonalen,, så jeg får bare venne meg til og blande.

JEg er på store doser så jeg bruker 25000 i medesiner på hvert forsøk..

Golliat

Skrevet

Hold oss litt oppdatert om hvordan det går med menopur. Kanskje jeg skal spørre Lindenberg om jeg også kan prøve det. Halv pris høres deilig ut for meg på store doser.

Skrevet

Første gangen jeg gikk over fra puregon til menopur virket dette positivt, men andre gangen jeg forsøkte det gikk det skikkelig elendig. Lite ut og ingen befruktet. Så du kan si jeg har opplevd toppen og bunnen med den medisinen. Holdt meg mer gjevn med puregon.

Skrevet

Hausken sverger til blanding av menopur og puregon :o)

Skrevet

Hei,

Jeg har veldig god erfaring med bytte fra gonal f til menopur. Fikk veldig god kvalitet, og alltid på frys med menopur. Det gjorde jeg ikke med gonal f.

Jeg gikk på max dose med menopur 450IE, og på siste forsøk fikk jeg hele 13 egg ut. (Det sies ofte at man får bedre kvalitet, men færre egg - og det stemte ihvertfall ikke påsiste forsøket mitt) Menopur, kombinert med bare hcg-sprøyter som støttebehandling i rugeperioden, gjorde underverker. Jeg venter tvillinger:)

Klem

Skrevet

Hei jenter!

Takk for mange svar,,ser litt positivt på bytte av medesienr jeg nå da. Er ikke noe stor klekker men det er de ikke optatt av på Nordica heller..

Klem golliat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...