Gå til innhold

Anti Simo forum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Simo er en god, pen og klassisk vogn, og det er nok fortsatt en del som velger simo. Det er bare det at den er ganske stor og tung. Så når man kan få vogner med akkuratt de samme egenskapene, men som samtidig er nettere og veier mindre velger nok folk flest heller de.

Jeg har Simo bagvogn klar til den nye babyen! Min absolutte babyfavoritt - men etter bagvogntiden velger jeg noe helt annet... For meg er Simo tung og upraktisk, men dyp, deilig og duvende ;) . Dette blir mitt fjerde barn som blir gynget og bysset i søvn i en Simovogn!

Annonse

Vi har simo. Er kjempe fornøyd. Kjøpte den mest fordi da var vi sikker på at kvaliteten var stor. Og nå er det jo mange flere merker på markedet som også har godt rykte, så det kan hende Simo må forbedre seg litt og gjøre seg litt lettere.

Men det at vogna er tung har jeg bare merket når jeg ska øfte den ut og inn av vogn, men det har betydd minimat og jeg kunne ikke valgt bedre tror jeg.

jeg har en simo kombi som jeg er veldig fornøyd med, lille jenta ble trillet i baby bagebn til ho var 5mnd, deretter brukte vi sportsdelen i vognen. Nå har hun blitt 1 år og vi har anskaffet oss en paraply ytrille i tillegg. den er grei på raske byturer og når en liten vogn trengs, men bruker ennå simo vognen flittig ved lange spaserturer.

Er veldig enig i at den er tung, rett etter fødselen måtte jeg passe på og ha tykke bind på meg når jeg skulle løfte den ut og inn av bilen(for ikke og tisse på meg=) ) morsomt å tenke på nå! men ikke da.

Simo har gode kvalitetsvogner de, da jeg fikk førstemann var det nesten bare simo, emmaljunga og brio man kunne få tak i. Så begynte Teutonia å ta over litt og så har det jo bare eksplodert med andre bra merker. Syns det er rart at ikke Simo tok signalene allerede for 8-10 år siden at noe var i ferd med å skje med vognmarkedet, de har jo omtrendt de samme vognene nå som da. Syns det er rart at ikke noen som jobber med produktutvikling og trender i det firmaet følger bedre med, salgstallene deres må jo bare peke én vei - nedover.

Er ikke dette med barnevogner også en trendy ting??

Hvis du ikke triller rundt med en emmaljunga nå så er du ut?? hva er det for noe da?

Jeg har kjøpt en helt ny simo og er storfornøyd med den. Kjempe lekker vogn. Kvalitet fra A til Å... Fikk mange tips fra veninner om flere typer vogner og at simo var genial ifh at jeg får et halvvies vinterbarn hvor barnet er avhengig av varme, vognen er romslig og at han ikke vokser ut av vognen innen han er tre mnd...

Men det nesten alle jeg kjenner som har kjøpt simo har til felles er at de kjøper seg en lettere vogn /trehjuling før ungen omtrent kan sitte. Dermed føler jeg mange kaster litt penger ut vinduet. Kjøper man Simo så kjøper man en vogn til etter kort tid. Gjerne en man faktisk kan bruke til nyfødte og.

Simo er også litt førstegangsmamma fenomen. Unge to og tre får som regel en nyfødtbag til den lette sportsvogna man valgte å kjøpe i tillegg.

Jeg brukte Simo kombivogn til førstemann. Brukte den lenge. Bor på landet, og trilla mye på grus- og skogsveier. Super vogn. Litt tung- ja, men stødig og god å trille med. Ei venninde hadde trehjuling. Virka god og lett, men den var ikke like stødig. Jeg kommer til å sverge til Simo vogna når nummer to komer også! Man må kjøpe vogn etter det behovet man har. Bor man midt i byen, og er en sånn kafe type, trenger man ikke ei stor Simo vogn. Da er det mange andre vogner på markedet som er bedre egnet, men for meg er det Simo som "ruler"!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...