Gå til innhold

hva er det han vil da?? noen som har noen råd?

Jannicke❤Lille jenta i magen❤

Anbefalte innlegg

hei og hopp.. meg igjen.

nå for en liten stund siden snakket jeg med typen. han sa at det ikke bare bare var å ta abort.. han som sa jeg skulle det. og så sa han at det er lettere å ha en liten en når vi bor sammen. og at han hadde gledet seg til ungen ble 4-5 år. fordi da kunne h*n bli med i garasjen å skru og sånn...

men da tenker jeg hva i helvete er det han vil. dere har jo lest innleget mit abort se hit alle sammen. og nå så kommer han med dette.. han stryker meg på magen sier navn til den lille og sånn.. jeg er jo usiker når han gjør sånn... imorra den 17juni skal jeg til legen.. for å vite hvor langt jeg er på vei.. hjelpes.. håper noen kan hjelpe meg

Fortsetter under...

emm.. hva han vil?? er det ikke litt viktigere med hva du vil??

samboeren min var slik da vi fant ut at vi skulle ha første mann, verdens undergang for han der å da!men gud som han angrer på sin reaksjon, skammer seg skikkelig!! han er sjeleglad for at jeg tok valget å beholde gutten vår, å nå sitter vi her å venter på nr 2!!

var tungt å ha han på siden med ALT det negative osv, men det hadde i bunn å grunn ingenting å si for meg! barnet var mitt kjøtt å blod med eller uten han! så for meg var valget lett, men var mye manipulering fra hans side! synes ikke du skal tenke for mye på hva han vil! heller hva du vil å hva som er riktig for deg og ditt liv! det er overhode ikke egoistisk å tenke slik!! håper du finner ut av det:) ønsker deg lykke til videre:)

Han høres ganske forvirra ut spør du meg. Tror han vil beholde den bare han er usikker på hvordan det vil bli i framtiden. Men vet du hva, når han gir deg så forskjellige signaler hadde jeg beholdt barnet. For pure faen, og hadde han da sagt noe imot det hadde jeg sagt, " da burde du ikke ha gitt så blanda signaler" fordi det er nettopp det han gjør. Det er din kropp, og din avgjørelse. Mannfolk og tomflasker, var han voksen nok til å lage barnet er han voksen nok til å ta ansvar for det han har vært med å gi liv til.

Det er DITT valg, og sånn er det med den saken !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...