Loddengaard Skrevet 19. juni 2008 #51 Skrevet 19. juni 2008 Vi også....Fikk ny Qashqai forrige torsdag. Er veldig fornøyd
Randis Skrevet 19. juni 2008 #52 Skrevet 19. juni 2008 Vi har Volvo V40. Vi vurderer å kjøpe 7-seter. Har dere noen tips om noen som er bra og med grei pris? Blir to bilseter og en storgutt i samme baksete forhåpentligvis etterhvert. Kan være greit med en litt større bil en stund iallefall.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 19. juni 2008 #53 Skrevet 19. juni 2008 Audi a4..men må kjøpe ny nå når vi får en til...blir litt trang.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #54 Skrevet 19. juni 2008 Har en passat stasjonsvogn som vi lurer på å bytte ut nå enten i ny passat eller en toyota avensis.. Men så vet vi ikke helt om vi skal gidde heller, er jo fornøyd med bilen vår
*lille blomst* Skrevet 19. juni 2008 #55 Skrevet 19. juni 2008 vw Passat stasjonsvogn 2000 mod ble kjøpt i vår pga nurket i magen. Trenger bil med god plass:)! Er utrolig fornøyd med bilen, både plass og kjørekomfort!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 19. juni 2008 #56 Skrevet 19. juni 2008 Volvo XC90, god plass og utrolig god å kjøre..
lille spira Skrevet 19. juni 2008 #58 Skrevet 19. juni 2008 Vi får en liten Peugeot 205 1.juli som jeg skal tasse rundt i en stund. Sambo har en BMW 328 som han bruker på jobb.. Før november så blir det en 5 serie BMW stasjonsvogn her i gården. Sambo må bare finne "den rette". Dette med bil er jo et veldig viktig valg - må ha rett styling og lykter og felger ol.. Jeg bare ler når han begynner å sammenligne de forskjellige bilene på nett ;P Disse gutta! Jeg vil bare ha en bil som bruker lite drivstoff og som er sikker.. Og helst A/C - men ellers er jeg ikke kresen jeg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå