Gå til innhold

Noen som har tatt ks på Ålesund sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei,på deg!

jeg har tatt to keisersnitt ved ålesund sykehus.et for ti år siden og et for ni år siden. da jeg tok det for ni år siden var det planlagt.jeg ble innlagt dagen før.tok masse prøver og hadde samtale med lege og anestilege.keisersnittet ble tatt morgonen etter.jeg dro hjem samme dag som de tok stinga.jeg ville det selv.det var femte dagen.

denne gangen blir jeg innlagt 25.juni og tatt 26.juni. regner med at det blir det samme da.jeg skal hjem så fort som jeg kan få hjem.det er bedre og være hjemme og komme seg til en på sykehus. selv om jeg er veldig fornøyd med pleierne og legene på sykehuset i ålesund.spør etter ei sævik lode. ho er overlege og utfører keisersnitt. ho er utrolig flink.

lykke til:)

da er du ikke den eneste.jeg gruer meg veldig mye.skal være glad når det er over. på tull sa jeg til mannen min at vi skulle ha spretta ei champagneflaske på overvåkinga når vi er ferdige. vi får tenke på at vi får ei stor gave heller i barna våre:)

Annonse

Håper jeg får ligge over natten også, for jeg synes på en måte det er mer betryggende :)

Selv om det er vanskeligere å sove på sykehuset enn hjemme da men...hadde jo vært greit å få en god natts søvn og være helt uthvilt før ks :)

da har vi vært innom sykehuset en tur.trodde fødselen hadde startet av seg selv.men,det gikk heldigvis bra. da spurte vi litt om det planlagte keisersnittet med det samme. de sa at det er valgfritt om man vil overnatte på sykehuset natta før keisersnittet. vi velger og være hjemme og sove i vår egen seng. det var ikke godt og ligge i sykehus senga i natt med bekkenløsning.sov veldig dårlig. det blir mange nok netter på de dårlige sengene deres.

hvor er det du bor hen? jeg bor i søvika

jøss.ja, da bor vi nært hverandre ja:) det var godt gjort. men,jeg kjenner ikke så mange på hildre.det er bare litt over tre år siden jeg flytta hit.jobber i barnehagen i søvika så det er mest folk herfra jeg kjenner. men,kankje jeg har sett deg eller kjenner til etternavnet ditt:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...