Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hvem av disse to er best? Jeg synes Quinnyen er penere å se på, men så har jeg inntrykk av at utrolig mange er kjempefornøyd med GT'n. Lillemor er ei lang jente, så trenger litt plass. Hun begynner også i barnehagen til høsten, så den blir vel ikke brukt sånn kjempemye. (barnehagen er 200 meter borti gata).
Zitro Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Quinnyen ble for liten til min gutt når han passerte 95 cm... og den tippa hvis han lenge seg fremover, så derfor vil jeg ikke anbefalle den. Har ingen erfaringer fra den andre vogna du nevner...
nr.4 i oktober Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Styr unna quinny, er mitt beste råd... den vipper, ja. Ikke mye moro. En venninne opplevde at den vippet fremover da babyen hennes var 7 mnd... Dagbarnet mitt hadde den samme vogna, og den vippet bakover da hun passerte en viss lengde og vekt i halvannet års-alderen..(brukte den som sovevogn hos meg og jeg måtte bestandig sette den med håndtaket inntil noe, slik at den ble støttet opp og ikke skulle kunne vippe bakover..) Ingen vogn jeg fikk et godt inntrykk av for å si det sånn, trang og kort er den også. GT synes jeg er altfor bred. Men det kommer an på hvordan du har tenkt deg å bruke den (kommer ikke gjennom alle kasser i butikken med den etc..)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 heihei.. vi har gt safari.. vil absolutt anbefale den... liker den kjempe godt. vil ikke si den er bred slik hun over her sier. kjøpte den faktisk pga at den er smal og man kommer imellom overalt.synes derimot quinny vogna er bred. hørt mange som har sagt det er en ulempe med den vogn.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Tusen takk for svar :-) Styrer unna Quinny jeg da! Har lest mye om hvor ustabil den er nå, og jeg har ei skikkelig vill jente som ikke sitter mye i ro iallefall. Så får se mer på GT'n evt andre vogner.
DoubleTrouble Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Hei! Vi har Gt Swing Safari til våre tvillinger på 1 år og er kjempefornøyde med den vogna. Vi har bestilt oss en single en også nå og den fikk vi igår tilsendt. Den er så utrolig lett å trille. God plass til barna og full liggestilling. Anbefales på det varmeste. Har ingen erfaringer med Quinny.
nr.4 i oktober Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Hvorfor jeg sdier at GT`en er bred er fordi jeg lånte en sånn i et par mnd og opplevde bl.a å ikke komme igjennom kassa i butikken med den.. de måtte åpne handicap/rullestol-kassa for at jeg skulle komme ut av butikken.. (Samme opplevelse med Easy Walker, bare for å nevne det.)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Hæ? Hva slags butikk var dette, da..? Jeg har Quinny 3XL-helvetet, og selv DEN får jeg gjennom enhver kasse - selv i brustadbuer som Bunnpris etc.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Tipper den samme hvilken vei sportsdelen står eller en det en spesiell vei bare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå