Gå til innhold

forsiden av vg idag.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det var vg ihvertfall, har ikke lest historien da bare overskriften men fikk helt vondt inni meg.( så vet ikke hele historien.)

Par som skal gå fra hverandre og har fått barn med hjelp av surrogatmor, og faren prøver at moren ikke skal ha barnet fordi hun er ikke biologisk foreldre men det er han....................

Jeg regner vel med at moren har adoptert barnet da og har sine rettigheter også. Håper ihvertfall det. er fryktelig at et barn skal brukes på den måten for hevn for jeg antar det er det som ligger bak.

Noen som har lest historien bak?

Håper liksom det er mer til saken en akkurat hva overskriften sier.

Skrevet

Det er et par som har brukt en surrogat mor i USA for å få et barn sammen, da hun selv ikke kan få fordi hun har hatt kreft i underlivet.

Så de har blitt godkjente som foreldre og har felles forledreansvar, og det på lik linje. Dette er bestemt av en domstol i USA.

Men det mener jo nå advokaten til denne mannen at den ikke er gyldig her i norge.

Så kom hjem med den nyfødte og etter 14 dager hjemme valgte de å gå fra hverandre. Barnet er nå 5 mnd gammel.

De har også skrevet samværsavtale og vært venner hele veien, men brått når hun fant seg en ny så truer han henne med dette.

Lukter vi litt sjalusi??

Skrevet

For en vemmelig type.... Det var skikkelig low.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...