Gå til innhold

U/T Ville dere kjøpt brukt seng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....til dere selv? Jeg og samboer har lyst på ny kontinental seng, men de er jo så utrolig dyre om man skal ha skikkelige madrasser.

Ville dere kjøpt brukt for å få ordentlige madrasser? Kan jo bare kjøe ny overmadrass evt.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, da ville jeg heller spart opp ett par mnd og kjøpt ny seng.. men jeg har helt noia for slike ting da.. hehe.. Liker ikke sove i andres senger i det hele tatt.. (Utrolig gøy på ferie.. )

Pga sengemidd osv.. Selv om man har ny overmadrass..

Skrevet

Hehe ;) Er ikke så veldig kresen på sånt jeg da, etter jeg var ute å reiste i 6 mnd og opplevde mange "fæle" senger.

Men hun vi evt skal kjøpe av vet jeg jo hvem er da..

Skrevet

Sengestamme hadde jeg ikke tenkt meg på, men madrasser og overmadrass ville jeg kjøpt ny. Kanskje kresen, men, men....

Skrevet

Hallo!

Jeg ville aldri kjøpt brukt madrass... Hadde ikke klart å sove i samme som noen andre har prompet, svettet, sovet og pult i... Sorry! Jeg er nok fryktelig kresen på akkurat det med brukte madrasser...

En ting er hotellsenger...sover riktignok ikke særlig godt i dem heller... men ikke i mitt eget hjem...

Men, dette er det nok mange meninger om:-)

Skrevet

Hadde egentlig ikke hatt noe problemer med det jeg da

Du sover som nevnt av andre på hotell noen ganger?

Det hadde vært viktig for meg at sengen var forholdsvis ny og jeg hadde nok kjøpt en overmadrass ny

Annonse

Skrevet

Samme som "Herkules" over her...

Hadde ikke gjort noe å kjøpe brukt, men jeg hadde nå sett over den om den så fin ut, og antagelig kjøpt ny overmadrass ja =)

Skrevet

Jah viss sengen hadde vært relativt ny og de skulle selge den pga flytting eller en elelr annen grunn som ikke har noe med sengen og gjøre. Nå var vi så utrolig heldige og fikk seng av mine foreldre til jul (eller de betalte halve) så vi valgte jo seff å kjøpe ny. Er jo så mye en kunne tenkt seg å spart penger til. Hva med å vente til salgene på senger kommer?? Kan lett spare en del der!!! Vi kjøppte vår på 30% vennesalg eller hva det nå het (har en venninne som jobber på Living og der hadde de sånn venners venners salg der de delte ut 30%kort til venner av de som jobbet på Living, hvertfall her i Bergen) Så fikk en seng som egentlig kostet over 10 000. Kanskje dere og kommer over ett godt tilbud!!! Seng er viktig, du tilbringer jo ca halve livet ditt i den =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...