Gå til innhold

Oi, æ ska jo faktisk bli 2barnsmor!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ti hi... Nå vi begynner å komme ut av dvalen kanskje? Må le jeg...satt å spurte mannen min i går om det har gått opp for han at han skal bli 4 barns far om noen uker. Ja, himmel, jeg veit da de svarte han. Han synes det var grueli rart at jeg med den bollen ikke helt hadde det klart for meg... Vasket opp en masse klede i går, tittet over vuggen, prøvde bilstol og base i bilen osv. Skikkelig wake up dag! Gleeeder oss drit mye sammen med søsknene!

I know! Stod å danset etter en rolig sang med lillesnuppa på 21 mnd foran speilet i dag (hun var syk i dag) og plutselig begynner jeg å grine. Hun holdt så hardt rundt meg og hvilte hodet på skulderen . Den lille, vakre jenta som har hatt mamma helt for seg selv skal plutselig dele meg med en annen. Vi har vært hjemme sammen hver dag siden hun ble født og jeg er så knyttet til henne. Gleder meg virkelig til at hun skal få søsken og lekekamerat, men tanken er samtidig helt uvirkelig! Lille søte jenta mi så på meg og sa "takkars" når hun så tårene mine trillet og så gav hun meg en skikkelig klem. Jeg måtte jo le og gråte samtidig, for det hele er så overveldende.

E så følsom æ at æ satt me tåra i øvvan når æ las d :)

E nå me derre ja at ein plutseli ska delas på. Speint på koss d bli. E veldi bevist på d, ferr æ vil itj at ho æ har ska føl sæ t overs. Men itj gått å sei koss d bli når d sje.

Gruglede mæ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...