Gå til innhold

Høyyyyyyy.....Velkommen tilbake fra ferie Hannah:-) Angående din iver etter å slette....

Anbefalte innlegg

Innlegg, så ser jeg at du har vært litt uheldig å ta med en del av mine helt uskyldige tråder inne på kranglesiden og en litt dilematisk tråd inne på anonymforumet! Jeg spurte seriøst om spraytan av min 2 årige datter pga flekker med vitiligo!! Dette synes jeg var litt frekt da jeg faktisk hadde behov for å spørre noen som viste litt om dette! Dessverre er det alltid noen som skal slenge spydigheter når en spør om vanskelig spørsmål, så jeg håper det var grunnen til slettingen og ikke at noen absolutt er helt i mot at jeg skal stille spørsmål av pinlig karakter. Ser også at du har slettet et svar her inne på Ris og Ros angående mitt nick hvor jeg svarer!! Synes du kan slette hele tråden, ettersom jeg tydelig ikke får muligheten til forsvare meg!!

Ellers håper jeg du har hatt en kjemeflott ferie og fått tilbake litt av gløden og energien til å ta deg av disse forferdelige trollene som slenger rundt seg med alskens personangrep og hetsende tråder:-)

mvh

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...