kikkimi Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 jeg og mannen min har prøvd på vanlig måte i ett år. og skal nå starte ivf. starter med nesespray ca 12 juli. vi gleder oss veldig til å komme igang. er det noen som kan svare på hvor lang tid det tar fra man starter på sprayen og til evnt egg kan tilbakeføres....?
Maddiken Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Slike ting kan og er nok forskjellig fra menneske til menneske. Hvilken klinikk tilhører du? Kanskje du kan ringe klinikken og spørre hvilken løp de har tenkt ut for deg?
proppeloppen Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Ja, dette er litt individuelt, men vi har brukt ca. 5 uker+ fra spraystart til vi hadde egguttak og egginnsetning. Om det er noe målestokk, vet jeg ikke.....men jeg tror jeg ikke er så langt unna. Vil bare at du skal tenke på at det er mange "utfordringer" dere skal igjennom før dere er i mål med tilbakeføring av egg. Det er mye som skal klaffe underveis......noe jeg selv ikke var helt forberedt på ved vårt 1.forsøk. Jeg vil ikke skremme deg på NOEN måte men bare gjøre deg litt oppmerksom på at det ikke er hver gang en kommer i mål (les da - befruktet egg tilbake). Stort sett går det greit med alle, men bare et lite tips. Jeg fikk f.eks ingen egg tilbake på ett av våre forsøk pga at ingen av dem ble befruktet. Da følte jeg at jeg snublet på målstreken. Nå må jeg si at det har gått veldig bra med oss da vi har ei jente fra før og en ny på gang. Lykke til
kikkimi Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 vi bruker volvat i oslo. var på første møte med de forrige uke, virket veldig bra, hyggelige mennesker. første gang vi prøver. ser ut som planen vi har fått går litt over en mnd.
okeke Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 hei jeg starta på spray 14.mars og hadde uttak 14 april, innsett 16 april nå med fryseforsøk er d kortere prosess; starta med progynovapiller 2 juni og så innsett til fredag 20 juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå