Gå til innhold

Sexliv, hvor er du??

Anbefalte innlegg

Skriver egentlig kun for å få litt sympati og høre at andre har det som meg (oss). Jeg er i min 31 uke, og frem til nå har vi hatt et forholdsvis "normalt" sexliv. Vi har aldri vært som kaniner, men begge har vært happy med slik det har vært (dvs i snitt en gang i uken). Nå, dermiot, har det gått 4 UKER!!! Jeg merker jeg er frustrert faktisk. Venter på at han skal ta initiativet, da jeg føler at jeg har stått for det de siste gangene. Man føler seg jo ikke akkurat sexy med denne store magen. Han sier at han synes jeg er den peneste i verden og at magen min er nydelig.

Ja.... her er ingen konklusjon, men som sagt - kom med deres erfaringer og gjerne litt sympati til en seksuelt frustert gravid frue :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138017554-sexliv-hvor-er-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj oj, vi har bare hat sex 4 ganger i løpet av svangerskapet.. (uke 31)har ikke hatt noe sexlyst. Dette på grunn av kvalme, tretthet og nå synes jeg det er ekkelt med penis som nesten dytter oppe i babyen...Dårlig samvittighet ovenfor min kjære, men slik er det nå... Jeg får ta det igjen en annen gang... Selv om jeg sikkert kommer til å synes det er ekkelt etter fødsel også, med eventuelt sying og slik... men time will show.

har ikke hatt sex siden uke . . .hm... 8 kanskje. da begynte kvalmen.. så begynte jeg å bli trøtt.. så nå er jeg i uke 34 og har snart glemt hvordan man har sex. har snakket med samboer om det fordi jeg var litt redd han ble desperat, men han synes faktisk selv det blir så unormalt.. at han tenker på babyen hele tiden (ikke at han skal skade den eller noe.. men bare at det er noen andre der . . . ). men han har sagt vi skal ta det igjen i bøtter og spann når babyen er født og renselsesperioden er over.. så jeg håper det blir sånn :)

Me har fremdeles sex... Til og med då kvalmen var som verst måtte me kosa litt. Men det blir jo litt annleis no. Ikkje alle stillinger som e digg nei.. Begynner å bli stor og tung denne magen min.

Men etter fødselen blir det verre... sist gong tok det vell nærmare eit halvt år før eg var "klar" for litt sengekos.

Og husk jenter; det finst mange former for sex;-)

Annonse

Mannen din vil sikkert ikke presse seg på. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bare tatt initiativ, og dritt i resten...

Det blir ikke noe særlig tid til å dyrke sexlivet etter at den lille er født uansett, så heller nyt det mens du kan...

Nattevåk, er ikke så supert forenelig med aktivt sexliv. Med forrige mann tror jeg vi hadde sex 4 ganger det første året etter at han var født... super tragisk. Og når sexlivet forsvinner blir det bare vennskap igjen. Så da bør en være gode venner:-).

Så denne gangen tar jeg initiativ, og mannen min er strålende fornøyd. Han vet også hvor sparsommelig det kommer til å bli:-). Men vi er fortsatt sammen etter fjortenår, så vennskapet består:-)

Lykke til du frustrerte frue...

Det er "godt å høre" at flere har det på samme måte, trodde jeg var den eneste nesten uten sex.

Har ikke hatt det på 4-5 uker nå og er i uke 31. Det har plaget meg siden jeg har lyst. Prøvd å snake med samboer og han sier at han ikke vil pga den lille i magen, at det blir merkelig.

Jeg syntes det er frustrerende å tenke på at hvis det ikke blir noe mer sex i dette sv.skapet blir det jo EVIGHETER til neste gang :(

Har nesten glemt hvordan man gjør det jeg altså..hehe! Huff, får håpe det blir bra igjen etter fødsel, men som flere skriver her er jo ikke det den mest opplagte perioden heller.

Sikkert individuelt fra person til person og fra forhold til forhold ;)

Som det ble sagt her oppe: Det finnes mange former for sex!

Tror kjæresten min begynner å synes det er litt guffent, særlig etter at vi i forrige uke fant at vekstkurven har flatet ut og babyen er bitteliten og jeg ble sykemeldt. Da har han nesten ikke turt ta i meg, og i hvert fall ikke legge seg godt til rette og humpe løs :-D Men nærhet er viktig og sex er jo en form for nærhet. Jeg blir frustrert uten, skal jeg være ærlig. Så vi tester andre løsninger, vi har egentlig ikke snakket om det, men vi har likssom en forståelse. Faktisk ganske gøy. Jeg skal love deg at ingen mann blir misfornøyd med en overraskende blåser (unnskyld direkte språk) under dagsrevyen. Det blir veldig god stemning av sånt :-)

huff er så gla for å lese om andre og så ikke har noe sexliv å skryte på seg hehe..

her er d labert..men som ei sa her oppe..jeg føler heller ikke for å få en penis dytta opp i babyen hehe selv om den ikke gjør d..men så føler jeg d blir feil at babyen skal være med oss på d liksom..

nei..håper d kommer seg etter fødsel en gang..får jo dårlig samvittighet for samb og selv om han ikke sier noe..

hehehehe... det er ikke så mye å skryta av i denne gården heller... det er ikke like godt lengre og ubeh å finne en stilling!!!

men jeg stiller opp og "hjelper" mannen min for det!!! ;-)

han får ikke full pakke, men annen form for kos!!

det andre får vi ta igjen senere!!!

Annonse

Jeg føler selv at sambo kanskje "krever" mere enn jeg kan klare. Han har lite forståelse for hvordan jeg kan ha det. Men jammen skal jeg si de øktene vi har er klønete, haha!!!

Så vi er der at jeg får mitt, også gjør han seg ferdig med sitt også ferdig:-)

Men får vel ty til mere blowjobs framover, så blir han nok fornøyd uansett.

Skulle ønske han kunne gi meg mere kompimenter også...

Jeg hører ALDRI at jeg er pen og vakker med gravidmage. Dette er da andre gangen våres, men alikevell..

Det gjør faktisk litt vondt å ha sex, så jeg vil ikke tvnge meg selv når det ikke er noe behagelig. Da er hele poenget borte.

Sist gang, så ble nesten sexlivet bedre etter 6 uker etter fødsel. Da var det nesten som å ta hinna på nytt, hehe.. Skikkelig digg for han, og kanskje litt mindre digg for meg, men det var alikevel supert:-)

Jeg har faktisk mer lyst på sex nå som jeg er gravid, jeg mistenker at det kanskje hadde noe med p-pillene å gjøre.. tror ikke jeg skal gå tilbake til de altså.. Men uansett blir det ganske klønete nå ja, er ikke akkurat mye stillinger som fungerer lengre.. Samboeren min er heller ikke sånn som "maser" etter sex og tar ikke ofte initativ for tiden, men jeg tror faktisk det er fordi han vil at jeg skal styre det selv nå som ting er litt.. annerledes, hehe.. Han sier jo ikke akkurat nei heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...