Chaiemae Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Ikke gravid lyser det på den der dritten. Bare gråter.
74skytte Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 NEEEI! Uff, så kjedelig det var da. Hadde liksom trua på deg nå. Ta vare på deg selv, og skjem deg bort med noe sånn at du kan kose deg litt ekstra nå. Stor trøsteklem fra
Emiliten Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Neimen kjære deg!! Er du helt sikker? Er det ikke for tidlig for deg å teste, da? Du har vel ikke fått blødninger ennå? Skjønner at du blir helt matt og lei og sorgfull og går rett i kjelleren! Sender deg masse trøsteklemmer og håper du klarer å komme deg igjen om ikke alt for lenge!!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Huff, dette var trist.. Hadde så god følelse ovenfor ditt forsøk denne ganga.. Men du, har du tatt blodprøve? Ta godt vare på deg selv!
Maddiken Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Kjempetrist å lese. Ikke gi opp! En gang lyser testen GRAVID. Styrkende klemmer
lillebie på`n igjen Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 så trist Chaiemae, krysser fingra for at blodprøven forteller deg noe annet...
Chaiemae Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2008 Takk skal dere ha. Får svar på blodprøven mellom 15 og 16 i dag men har ingen tro på at den gir noe annet svar.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Kjære Chaiemae... Jeg håpet virkelig for deg,og forstår veldig godt hvordan du har det... Måtte blodprøven gi et bedre svar ! Klemmer
Chaiemae Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2008 Har akkurat fått svar på blodprøven og den var som forventet negativ.
Filip sin mamma <3 Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 vil bare gi deg en kos jeg! har fulgt deg,og som andre over her skriver,har hatt troen på at det gikk riktig vei denne gang. skal selv teste imorgen tidlig og blodprøve på torsdag,men det ser fryktelig dårlig ut her og! klemmer
tubaluba Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Hei Chaiemae. synd med negative tester, gir deg all støtte med tanke på fremtiden. Tenkte litt på dette opplegget; Gikk ikke du på HCG støtte (pregnyl) og da burde vell testen du tok før blodprøven være positiv?? Hvor ofte tok du HCG etter innsetting?? og når sluttet du siden du fikk negativ test?? Lurer siden jeg går på pregnyl nå annen hver dag frem til blodprøve, og finner ingen smutthull for å teste selv. Håper du finner trøst og klarer å tenke frem over.. stå på..!! mvh
Håper på nytt 34 Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 Uff så trist, ønsker å gi en trøsteklem i den kjipe tiden.
Kanskje i år? Skrevet 17. juni 2008 #15 Skrevet 17. juni 2008 Dette var trist å lese om....håper du klarer å finne trøst etter hvert, og at du har folk rundt deg som kan backe litt opp. Du er utrolig tøff og det er beundringsverdig at du gjør dette her alene. Lykke til!
Lykkelig mor til tre Skrevet 18. juni 2008 #16 Skrevet 18. juni 2008 det var veldig trist.. føler med deg.. håper det ikke tar så veldig lang tid før det lyser gravid mor deg... klem
Nea og juniors mamma Skrevet 18. juni 2008 #17 Skrevet 18. juni 2008 Nei så leit En ting med å være to er at en i hvertfall kan gråte på den andres skulder. Jeg vil gjerne gi deg min Gi deg lov til å sørge litt for så å se fremover igjen. Mange varme klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå