Chaiemae Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Kjøpte en test i går som jeg skulle ta i morgen men klarte selvfølgelig ikke vente. Ikke gravid lyser det mot meg og jeg føler meg helt nummen. Testen er nok riktig for jeg er på dag 14 i dag. Kommer til å dra å ta blodprøven i dag i allefall. HCG-sprøytene er i allefall ute av kroppen. Hvorfor skal det være så vanskelig. Nå blir det mye grining fremover.
Tjorven1 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Neeei... det skulle jo gå nå! Så dumt... men det er jo et bittelite håp ennå da, finnes jo de som ikke tester positivt før dag 15 vet jeg... Håper det var falsk alarm og at hcg er økende .-)
kaje Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Uff..det var for ferdelig trist :-(( Det finnes nesten ikke ord for den vonde følelsen, men jeg føler virkelig med deg... Få det ut og gråt så mye du orker, det letter iallefall litt på trykket. Trøste klem fra kaje
Lacey*har fått erta Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Å så kjipt! Så utrolig utrolig kjipt!! Håper virkelig bare du har for lite hcg i kroppen og derfor den er negativ! Jeg hadde mange negative tester i begynnelsen og jeg fikk mensen til og med! Men allikevel sitter jeg her smelt på tjukka! Legene fant det ikke ut før jeg var 14 uker på vei. De fortalte meg at jeg bare var forvirra! HÅper så sterkt på at det er det samme med deg! Ikke gi opp håpet! STOR KLEM
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 stakkars deg. har lenge fulgt med her og sett hvor inderlig du ønsker å bli gravid. man skal tydeligvis slite.... men husk at testen kan vise feil. en blodprøve hos legen er tross alt mer nøyaktig enn å tisse på en pinne... sender deg uansett en stor trøsteklem
Chaiemae Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 Takk skal dere ha, Får vite svaret på blodprøven etter 15 i dag men har ingen tro på at den gir noe annet resultat. På Fürst var det selvfølgelig masse barn og jeg overhørte en utenlandsk mann bekrefte at han hadde 8 barn. En nydlig liten baby var det også der, snakk om å få det gnidd inn. Tenk om jeg aldri blir gravid
maleen Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Nei og nei og nei... Hadde håpet på at blodprøvene var positive jeg da... En kjempe stor trøsteklem
Daydream Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Å så leit Føler virkelig med deg! Trøsteklem.
Lacey*har fått erta Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Fader... jeg hadde håpet det kunne vært en positiv overraskelse jeg! Huff, du får i allefall en STOR trøsteklem fra meg!
@Desea Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Auda! dette var ikke godt nytt, vi hadde jo alle håpet så sterkt du skulle lykkes denne gangen :-( Nå må du ta den tiden du trenger for å sørge deg gjennom dette, etterpå ser du nye muligheter. Gravide skal vi bli, men for noen av oss er det fryktelig mye tyngre enn for andre. Skjønner veldig godt at det var vannskelig å sitter er hos Fürst. Trøsteklem
Magstar Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Nei, dette var kjedelig. Jeg håpet sånn for deg. Kjenner din frustrasjon...helt forferdelig å ønske noe så sterkt å ikke kunne gjøre avgjøre det selv. Det var virkelig din tur denne gang. Stor trøsteklem. Gråt og vær sint, du har lov til det.. For det er fryktelig urettferdig. Klem.
Månestråle75 Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 Ja men, det skulle jo være din tur nå :-( Dette var triste nyheter..
Single71 Skrevet 16. juni 2008 #15 Skrevet 16. juni 2008 Det var veldig leit å høre, jeg skjønner godt at du er trist og lei nå. Håper du får en fin sommer og at du er ved fatt mot etterhvert. klem fra Single71
HH72 Skrevet 16. juni 2008 #16 Skrevet 16. juni 2008 Uff, det var trist etter alt du har vært gjennom. Håper du har bra folk rundt deg som kan trøste deg.
Regnbuemor til 2 Skrevet 16. juni 2008 #17 Skrevet 16. juni 2008 Æsj og fy asså. Nå SKULLE det jo være din tur. Hadde så gode håp for deg denne gangen. Vet ikke helt hva jeg skal si her så jeg sender deg en STOOOOR klem. *KLEM*
StorkeMammaen Skrevet 16. juni 2008 #18 Skrevet 16. juni 2008 Åh så kjempe kjempe leit, håper det står en kjempe glad mld her i morgen!!! Et siste bitte lite håp... Håper du fortsetter og ikke gir opp håpet!! Har du hatt en pause, så kroppen får samlet seg litt? Har du noen gang tenkt på å adoptere? Sender alle gode klemmer til deg...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #19 Skrevet 17. juni 2008 jeg er så trist på dine vegne. syns det var din tur nå.. det er ikke noe man kan si som kan ta skuffelsen fra deg, men jeg kan fortelle deg litt om min venninne som hadde 12(!) forsøk (både stork og privat ) før lillegullet satt. hun ble selvfølgelig mer og mer oppgitt for hvert forsøk, men hun fokuserte på at "drømmeegget" ikke var dukket opp enda; det ene egget som skulle gi henne det barnet hun så inderlig ønsket seg. hun hadde satt seg en grense på ti forsøk, og på forsøk nr 12 var hun så forberedt på å mislykkes at hun roet mer ned enn på de andre forsøkene. på testdagen viste hun nesten ikke om hun skulle orke teste engang, men etter å ha tenk seg om for hun direkte til legen for å ta en blodprøve, istedetfor å kaste borrt en vanlig test. etter å ha måttet vente en stund kom legen hennes ut med et stort smil og sa at denne gangen hadde det lyktes:) nå har hun to deilige tvillinggutter, så belønningen for alle tårene og skuffelsen ble stor jeg skriver dette for å vise at det plutselig kan bli din tur, selv om nedturene blir mange... sender deg en kjempestor trøsteklem
Lucky41 Skrevet 17. juni 2008 #20 Skrevet 17. juni 2008 Hei Veldig, veldig leit å høre at det ikke gikk denne gangen heller. Jeg håper du klarer å motivere deg til å prøve flere ganger. Du lykkes til slutt! Klemmer fra
liesje Skrevet 17. juni 2008 #21 Skrevet 17. juni 2008 Nå ble jeg trist, det var jo din tur denne gang chaiemae. Det er veldig lite jeg kan si for jeg vet av erfaring at ingenting kan trøste det er bare fryktelig vondt. Ta deg tid til gråten, tenker på deg. klem...
Storkfrøken69 Skrevet 18. juni 2008 #22 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har ikke ord, blir rett og slett bare kvalm og er forferdelig lei meg på dine vegne. Hva er det med oss??? Nå er det virkelig vår tur snart! Stor knuseklem fra meg til deg, kjære solstråle!
lubbeline Skrevet 19. juni 2008 #24 Skrevet 19. juni 2008 Det var veldig dumt å høre, forstår godt om det er trist og vanskelig, håper det snart blir din tur:-)
solsikke73 Skrevet 20. juni 2008 #25 Skrevet 20. juni 2008 Hei Trist nytt. Håper det går bedre nestegang. Godt at det er noen her på siden som får det til å spire, slik at man vet at det ikke er umulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå