saltogpepper Skrevet 16. juni 2008 #1 Del Skrevet 16. juni 2008 I dag er jeg 14+6. Ifølge meg selv, lege, jordmor og alle andre nettsider jeg har vært på. Så logger jeg meg på her og får velkomsthilsen om uke 16. Jeg blir så irritert! Grrr... Og ja, jeg vet at det er fordi barnimagen opererer med et litt annet språk, så de sier at man er i den uken man "går i" - altså går man i uke 15 når man er 14 + osv. Men likevel : to ting jeg stusser på: 1) Ifølge barnimagen- tankemåten skulle jeg jo uansett vært i uke 15 til i morgen - ikke 16! (Har samme termin her som på andre nettsider, hos legen osv) 2) De skriver at man vanligvis får ultralyd (ordinær ) mellom uke 16 og 18 - altså det som på "vanlig" språk må bety uke 15-17. Men dette er også feil ifølge all annen informasjon jeg har fått. Jeg synes det år nettsiden her til å fremstå som uprofesjonell . Og det irriterer meg, fordi jeg jo ellers liker å være her :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138015837-antall-uker-grrrrr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå