Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hei Jeg skal ha et fryseforsøk nå, innsetting på torsdag. Begynner med progestan i morgen. Innsettingsen skjer litt sent på dag. Er det noen som vet om jeg skal ta progestan før innsettingen på torsdag, eller venter jeg til etterpå?
74skytte Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde ikke time til innsetting før 14.30 tror jeg det var. Jeg skulle ta de 3 ganger om dagen, så jeg satte morgen pilla på morgenen før innsettingen, og tok den midt på da jeg var ferdig.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 jeg skal også ta de 3 ganger pr dag. da satser jeg på å sette inn morgen pille før innsettingen. takk for svar
lindynatt Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Ja du skal ta dem før innsetning da egget jo allerede er befruktet og har delt seg og du da trenger progesteron for å få en slimhinne som egget vil feste seg i
prinsesse stilig Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Hei! Jeg har akkuratt samme foreløp som deg, starter med progestan på tirsdag. Da jeg snakket med klinikken spurte jeg om jeg skulle ta de den dagen jeg skulle ha innsett og jeg fikk beskjed med å vente til etter jeg hadde vært der... Hører til i Haugesund. Hør gjerne med klinikken... Kjekt å se at jeg ikkje er aleine på torsdag! Klem
okeke Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 jeg skal på ul i morra og håper d blir innsetting av 2 fryseegg til fredag gikk på crinone sist (på fersk forsøket). spent på om d blir crinone denne gangen også eller progestan. har 14 crinoner igjen da
catine Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 hei! kan jeg spørre dere hvorfor dere skal ta progestan 3 ganger pr. dag? Jeg tar bare 2... Hva er grunnen til at noen tar 2 og andre 3?
prinsesse stilig Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Jeg er opp i fire ganger dagen... dette grunnet for å få livmorslimhinna litt tykkere fikk jeg beskjed om... mer veit ikkje jeg... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå